Tracę śłych ?

1. Data: 2005-02-23 21:03:35

Temat: Tracę śłych ?
Od: "|3eR|<0" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

Witam. muszę podzielić sie z wami zjawiskiem , dziwnym dla mnie. I
niepokojącym .
Od jakiejsc godziny, w dzwiękach mnie otaczających słyszę dziwną
"modulację", wydawało mi się, że to wina programu ktorego oglądałem na TVP.
Po tym jak chwyciłem gitare okazuje sie ze to jest nadal !. Mianowicie jak
sie okazało, grając na gitarze i mam wrażnie ze ona totlanie falszyje... i
występuje ta "modulację" . Okazało się ze w lewym uchu słyszę po prostu
jakieś niecałe pol tonu niżej każdy dzwięk a w prawym normalnie , co razem
sprawia ze słyszę wszystko po prostu złe. Nie jestem laryngologiem... i nie
mam pojecia w tym problem.

Może wy coś wiecie?. Ale proszę poważnie.

2. Data: 2005-02-23 23:08:58

Temat: Re: Tracę śłych ?
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem konowałem, ale spróbuję pomóc:
1. czy masz słuch absolutny?
2. czy bierzesz jakieś leki?

3. Data: 2005-02-23 23:48:36

Od: "|3eR|<0" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie jestem konowałem, ale spróbuję pomóc:
> 1. czy masz słuch absolutny?
> 2. czy bierzesz jakieś leki?

1. Mam śluch (czy absolutny to nie wiem).
2. Pije zioła na alergie (katar śienny) nic innego nie biore nie pale pije
piwo ;D.
;-).

4. Data: 2005-02-24 21:39:23

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To idź do laryngologa a jak Ci przeszkadza bardzo to słyszenie innych
częstotliwości - to też do neurologa.

Korekcja uszu...
urlop zdrowotny dla nauczyciela na hashimoto...
Zmetnienie ciala szklistego
Gronkowce w pepku noworodka;
Fizjologia zwłok