Zmetnienie ciala szklistego

1. Data: 2005-02-23 18:51:48

Temat: Zmetnienie ciala szklistego
Od: "Seba" <i...@g...dmkhosting.com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Ostatnio lekarz wykryl u mnie zmetnienie ciala szklistego w obu
oczach,objawia sie to widzeniem takich pajaczkow nieostrych i nie da sie
ukryc ze czasami przeszkadza to w widzeniu.Pytanie mam takie
czy ktos zna jakies lekarstwo na ta chorobe?
Powstala ona prawdopodobnie przez nadmierne zmeczenie oczy i brak witamin
(jestem po operacji zastawki,mam 26 lat)

SEBA

2. Data: 2005-02-23 18:54:53

Temat: Re: Zmetnienie ciala szklistego
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Powstala ona prawdopodobnie przez nadmierne zmeczenie oczy i brak witamin
> (jestem po operacji zastawki,mam 26 lat)

ja zadam inne pytanie - czy lekarz zapisal Ci cos na to, wytlumaczyl co to
jest i dlaczego? Jesli nie - wroc sie tam i spytaj bo masz do tego pelne
prawo a lekarz obowiazek powiedziec. Sorry, ale nie rozumiem, ze prosto po
wizycie u okulisty zadajesz pytanie na forum o lekarstwa.

pozdr.
casus

ps: o metach w ciele szklistym i leczeniu pisalem tutaj parokrotnie -
odsylam do archiwum

3. Data: 2005-02-23 19:35:11

Od: "Seba" <i...@g...dmkhosting.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdr.
> casus
>
> ps: o metach w ciele szklistym i leczeniu pisalem tutaj parokrotnie -

Szczerze nie mam jeszcze obeznania jak wejsc na archiwum grupy
Co do lekarza to postawil b.prosta diagnoze.Trzeba brac witaminy bo innego
sposobu oprocz operacji (jakiejs tam) nie ma.To slowa lekarza,dlugi wywod i
nic wiecej.A pytam bo czylalem w necie ze sa jakies preparaty z aloesu

SEBA

4. Data: 2005-02-23 20:48:40

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cviluc$r2n$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Seba <i...@g...dmkhosting.com>
Było:
> Szczerze nie mam jeszcze obeznania jak wejsc na archiwum grupy

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&neww
indow=1&c2coff=1&group=pl.sci.medycyna

Trzeba jeszcze wpisać słowa jakie mają być odszukane np: "ciało szkliste"

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

5. Data: 2005-02-25 17:27:09

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposobu oprocz operacji (jakiejs tam) nie ma.To slowa lekarza,dlugi wywod
> nic wiecej.A pytam bo czylalem w necie ze sa jakies preparaty z aloesu

nie ma zadnych naukowych dowodow, aby aloes mial wplyw na zmniejszanie sie
ilosci metow w ciele szklistym. Lekarz mial racje co do tego, ze na
niewielka ilosc metow nie ma skutecznego leczenia.

casus

Gronkowce w pepku noworodka;
Fizjologia zwłok
pigułka a alkohol