Tradzik

1. Data: 2003-11-17 16:59:33

Temat: Tradzik
Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwalczyc tradzik (wywolany okresem dojrzewania), ale nie jakimis
maziami, kremami itp. Lecz hm...naswietlaniem czy wstrzyknieciem czegos.

2. Data: 2003-11-17 17:21:22

Temat: Re: Tradzik
Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Jak zwalczyc tradzik (wywolany okresem dojrzewania), ale nie jakimis
> maziami, kremami itp. Lecz hm...naswietlaniem czy wstrzyknieciem czegos.

Jest też mozliwa kuracja antybiotykowa. Ale oprócz tego i tak stosuje się
rózne maści, kremy , toniki etc.

Michał

3. Data: 2003-11-17 19:59:15

Od: "piotrek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jest też mozliwa kuracja antybiotykowa. Ale oprócz tego i tak stosuje się
> rózne maści, kremy , toniki etc.

wlasnie jak to jest?

dziewczyna kiedystam dostala od dermatolog jakis antybiotyk do
wsmarowywania, wszystkie niedoskonalosci znikly na dniach ale po odstawieniu
antybiotyku zaraz wrocily. Zeby nie smarowac sie nonstop antybiotykiem
dziewczyna odstawila preparat. Moje pytanie :
-jak dlugo i czesto mozna stosowac srodki zawierajace antybiotyk?
-jesli problemy ze skora trwaja od kilku lat (teraz dziewczyna ma 22) i nie
da sie ich w ogole zlikwidowac to jaka jest przyczyna? moze to jakies
hormony? Jej siostra tez ma problemy z cera ale nieco mniejsze.
-jakie bardzo dobre w walce z pryszczykami, krostkami itp.srodki polecacie?
Mycie dobrymi zelami, tonikami, kremami itp. nie dziala;)

pozdrawiam,
p.

4. Data: 2003-11-17 21:28:24

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> dziewczyna odstawila preparat. Moje pytanie :
> -jak dlugo i czesto mozna stosowac srodki zawierajace antybiotyk?

To i tak dobrze, że miała tylko antybiotyk miejscowy. Ale jeżeli pomagał to
trzeba było stosować go nadal.

> [...]
> da sie ich w ogole zlikwidowac to jaka jest przyczyna? moze to jakies
> hormony? Jej siostra tez ma problemy z cera ale nieco mniejsze.

Ja od dwóch lat walczę z trądzikiem i są lepsze okresy i gorsze. Przez te
dwa lata udalo mi się wsytrzymać bez antybiotyku doustnego, co jest
sukcesem, bo dermatolodzy bardzo lubia go stsować, ale ja się opierałem.
Brałem tylko liczne witaminy (B6, B2, A+E, PP) i drożdże. Ale niestety jakiś
miesiac temu pojawiły się liczne wypryski i trzeba było zastosowac
antybiotyk doustny. I musże powiedzieć, ze nastąpiła znaczaca poprawa i z
dnia na dzień jest coraz lepiej. Ale co sie stanie po odstawienu
antybiotyku - tego nikt nie wie. Cóz takie uroki młodości (burza hormonów) i
trzeba sie z tym pogodzić.

> -jakie bardzo dobre w walce z pryszczykami, krostkami itp.srodki
polecacie?
> Mycie dobrymi zelami, tonikami, kremami itp. nie dziala;)

Ja jednak jakoś ufam mojej dermatolog i grzecznie stosuję do tego co każe.
Wszytsko zależy od tego jak liczne są wypryski itp. Ale w przypadku zmian
ropnych i licznych wyprysków, najlepiej zgłosić sie do lekarza, a ten
dobierze odpowiednie środki. Ja sam leczyłem się wcześniej po swojemu,
kupowałem jakieś toniki Soraya, później smarowałem twarz maścią Benzacne (za
radą aptekarki). Ale kiedy to nie pomagało zglosiłem się po prostu do
dermatologa.

Michał

5. Data: 2003-11-17 21:55:28

Od: "grzesiek" <grzes@.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
polecacie?
> Mycie dobrymi zelami, tonikami, kremami itp. nie dziala;)
kup sobie Benzacne 10% za 6zl w aptece mi to pomoglo wszytko sie zagolilo
tylko male blizny pozostaly ja walczylem z tym z12 lat wiec moge cos
powiedziec to ma wlasciwosci ze mozesz go stosowac caly czas skutecznie

6. Data: 2003-11-18 09:18:07

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Jak zwalczyc tradzik (wywolany okresem dojrzewania), ale nie jakimis
> maziami, kremami itp. Lecz hm...naswietlaniem czy wstrzyknieciem czegos.

częstą przyczyną trądziku jest gronkowiec złocisty
jest on stwierdzany za pomocą badań w labolatorium
nie znam szczegółów, nie jestem lekarzem
a jeśli już stwierdzą gronkowca
to najskuteczniejszą metodą

jest AUTOSZCZEPIONKA

jest kilka jej rodzajów itd
żeby ją wykonać musisz mieć skierowanie od dermatologa
ale jest też trochę inna szczepionka do nabycia w aptece
bez recepty
przez 2 tyg co 2 dni masz wstrzykiwane zwiększające się dawki

a potem trądzik
ZNIKA
naprawdę
i chrzanić toniki maście, one tylko cię oszukują
jak placebo

;))

pozdrowienia

Natalia

7. Data: 2003-11-18 09:51:05

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

można zrobić posiew z twarzy czyli z tych tzw. pryszczy i w ten sposób
dostosować odpowiedni antybiotyk
dotyczy tych co stosują antybiotyk jakiś już i on im nie pomaga
mi pomóg Zineryt jest do antybiotyk w roztworze
polecam

8. Data: 2003-11-18 11:16:03

Od: "piotrek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> dotyczy tych co stosują antybiotyk jakiś już i on im nie pomaga
> mi pomóg Zineryt jest do antybiotyk w roztworze

a mozna go stosowac bez przerw dlugi czas? bo wlasnie to miala dziewczyna i
odstawila z obawy o zdrowie

9. Data: 2003-11-18 16:02:20

Od: "Viktor" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko zależy jaki to jest rodzaj trądziku.
W okresie dojrzewania pojawiają się różne typy i nadkażone różnymi
bakteriami.
Udaj się do dobrego dermatologa. Nie leczona sprawa- zaawansowanego trądziku
może prowadzić do powstawania szpecących blizn.
Najczęściej pomocne jest golenie się za pomocą maszynki elektrycznej
nastawianej na 1mm zarostu.- Zmniejsza to prawdopodobieństwo nadkażeń
mieszków włosowych.
Twarzy nie powino się myć mydłem bo to stymuluje skórę do wydzielania łoju.
Tylko jakimiś balsamami albo tonikami.
Ostatecznością jest 4 miesięczne stosowanie ogólne doksycykliny.jśli to nie
pomoże stosuje się silnie działającą pochodną wit. A z tym ,że jest to b.
droga kuracja- 4 miesiące każdy miesiąc ok. 1000pln.
Stosowanie solarium jest na krótką metę bo potem następuje wzrost
wydzielania i koło się zamyka.
Część maści pozostawia blizny dlatego trzeba się zastanowić nad ich
stosowaniem.

Pozdrawaim,
Viktor Chrzanowski

10. Data: 2003-11-19 08:22:41

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwalczyc tradzik (wywolany okresem dojrzewania), ale nie jakimis
> maziami, kremami itp. Lecz hm...naswietlaniem czy wstrzyknieciem czegos.

jak chcesz sie naświetlać, to możeAcne Photo-Clearing
tu link do artykułu na ten temat: http://www.wizaz.pl/basia_apc.php
z tym, że to metoda wspomagajaca smarowanie

Co bardziej szkodzi na zoladek?
rak wątroby
::: Terapia Magnetyczna :::
co to znaczy ???
Zapalenie rogówki... autentycznie sie boje...