Trądzik - czy jest skuteczna metoda?

1. Data: 2003-12-10 21:17:51

Temat: Trądzik - czy jest skuteczna metoda?
Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam problemy z trądzikiem od od około dwóch lat, ale zawsze wystarczyło
zastosowanie jakiegoś ogólnodostępnego toniku i maść benzacne. Ale od kilku
miesiecy zacząem chodzić do dermatologa, gdyż wypryski stawały sie coraz
liczniejsze, a dotych czasowy sposób leczenia stał się niewystarczajacy. Na
początku pani doktor zastosowała tylko kuracje witaminową + kilka maści. Ale
i to nie pomagało. Dwa mieściace temu otrzyamłem pierwszy antybiotyk
doxyratio, ale pomimo miesiąca stosowania nie pomógł. Pani dermatolog
zmieniła mi go na sumamed, który biorę po jednej ampułce (250 mg) w każdy w
poniedziałek, wtorek i środę od równo miesiaca. Oprocz tego weiczorem zmywam
twarz emulsja lubex, potem tonikiem wodnym (zawiera bodajze neomycinium), a
potem smaruję na noc jedną z trzech maści (zamiennie) metronidazol, davercin
lub isotrexin. Rano również zmywam twarz lubexem i tonikiem i stosuję płynny
dalacin T. Oprócz tego wszyekiego mam jeszcze przepisane witaminy B6, A+E,
B12 i ascorutical.

Tylko, że taką kurację stosuję juz od miesiąca i nic z tego nie wynika - mam
tylko nieco mniej wyprysków na czole, za to pojawiły się liczneijsze na
policzkach i skroniach...

Łącznie antybiotyki "jem" od dwóch miesiący, a poprawy brak. Sa moze jakieś
inne metody walki z trądziekiem? Byleby były skuteczne...

Dodam też , że ogrniczam do minimum spozywanie pikantnych i słodkich rzeczy.

Byłbym wszytkim stokrotnie wdzieczny za pomoc!

pozdrawiam
Michał

2. Data: 2003-12-10 21:43:39

Temat: Odp: Trądzik - czy jest skuteczna metoda?
Od: "dagon" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam też , że ogrniczam do minimum spozywanie pikantnych i słodkich
rzeczy.

dieta nie ma znaczenia :\

3. Data: 2003-12-10 23:14:08

Temat: Re: Trądzik - czy jest skuteczna metoda?
Od: "ukasz" <u...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dodam też , że ogrniczam do minimum spozywanie pikantnych i słodkich rzeczy.
>
> Byłbym wszytkim stokrotnie wdzieczny za pomoc!

hm... nie wiem ile masz lat... ale mowia ze sex pomaga. mowie calkiem
powaznie. wtedy reguluje sie rownowaga hormonalna i nie wystepuja nowe
pryszcze. nieznaczy ze stare znikna. musisz je zasuszyc a nowych bedzie mniej.

pozdrawiam i zycze przyjemnosci:)

4. Data: 2003-12-10 23:16:23

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz jeszcze raz do dermatologa ktory przepial Ci te leki i powiedz ze nie
dzialaja, pewnie on poradz Ci najlepiej.

Pozdrawiam Beata

5. Data: 2003-12-10 23:17:16

Od: "ukasz" <u...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dodam też , że ogrniczam do minimum spozywanie pikantnych i słodkich rzeczy.
>
> Byłbym wszytkim stokrotnie wdzieczny za pomoc!

nie wiem ile masz lat ale skuteczna metoda jest sex. mowie powaznie.
reguluje sie rownowaga hormonalna i nie wystepuja nowe pryszcze. jak stare
zasusysz to bedzie ok.

pozdrawiam i zycze przyjemnosci:))

6. Data: 2003-12-11 01:04:20

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cierpliwości. leczenie nawet najskuteczniejszymi lekami daje efekty dopiero
po pewnym czasie

7. Data: 2003-12-11 07:33:13

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powaznie. wtedy reguluje sie rownowaga hormonalna i nie wystepuja nowe
> pryszcze. nieznaczy ze stare znikna. musisz je zasuszyc a nowych bedzie

Bzdura

8. Data: 2003-12-11 10:02:48

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:br82lc$85k$1@atlantis.news.tpi.pl...

autoszczepionka
:)

Natalia

9. Data: 2003-12-11 11:58:27

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

rzeczy.

> Byłbym wszytkim stokrotnie wdzieczny za pomoc!

Po pierwsze radzę uważać ze wszelkimi antybiotykami. Nawet jeśli zlikwidują
trądzik, to problem wyjdzie za jakiś czas w innym miejscu w organiźmie.
Chodzi o to, że trądzik jest efektem wyprowadzania z organizmu
zanieczyszczeń, tak jak to się normalnie odbywa przy poceniu. W tym wypadku
odbywa sie to przez skórę, tylko tego co trzeba wywalić na zewnątrz jest
dosyć duzo. Aby temu zapobiec należy zlikwidować przyczynę, a nie działać na
zasadzie likwidowania rozwolnienia poprzez zakorkowanie odbytu. Jeśli
antybiotyki skutecznie zahamują proces usuwania nieczystości przez skórę, to
mogą one odkładać się np. w stawach. Spowoduje to za parę lat piękne stany
zapalne, reumatyzm i temu podobne, czego jednak żaden lekarz nie skojarzy z
leczeniem trądzika. Myślę, że oni dobrze wiedzą o takich zależnościach, ale
przecież to jest dla nich kasa, gdyż im ludzie bardziej chorzy tym więcej
zarabiają. Niestety już nie wierzę w jakieś wyższe powołanie ludzi w tym
zawodzie i myślę, że wszelkie działania nastawione są na zysk. Po prostu
leczyć i zarabiać, a nie wyleczyć.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

10. Data: 2003-12-11 20:38:09

Temat: Re: Trądzik - czy jest skuteczna metoda? TAK JEST!!!!
Od: "Tytus" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

po wielu latach walki z..... po jednej wizycie u sensownego dermatologa
dostałem lek "robiony" + witaminy B2 i B6 (chyba takie )...po 3 tygodniach
prolem zniknął..... postaram sie odkaligrafować przepis na to cudo i
usupełnię post

Tytus

sex w ciazy
prawa pacjenta