Trawnik a na nim chwasty :( Co to ???

1. Data: 2005-07-06 21:30:40

Temat: Trawnik a na nim chwasty :( Co to ???
Od: IKS <U...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dopiero po posiany tarnik, mija 7 dni a tu już ...chwasty. Ktoś może mi
powiedziec co to jest ? Jak to wytępić (część nasion z trawy jeszcze nie
zaczęła kiełkować).

Zdjęcia tego chwasta są tutaj:
http://212.244.226.113/iksiks/ch/20050706_img_5019_.
jpg
http://212.244.226.113/iksiks/ch/20050706_img_5018_.
jpg

Proszę ... pomocy!!!
IKS

2. Data: 2005-07-06 21:37:43

Temat: Re: Trawnik a na nim chwasty :( Co to ???
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IKS" <U...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dopiero po posiany tarnik, mija 7 dni a tu już ...chwasty. Ktoś może mi
> powiedziec co to jest ? Jak to wytępić (część nasion z trawy jeszcze nie

Usun chylkiem recznie

-Cr-

3. Data: 2005-07-06 21:54:09

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dopiero po posiany tarnik, mija 7 dni a tu już ...chwasty. Ktoś może mi
> powiedziec co to jest ? Jak to wytępić (część nasion z trawy jeszcze nie

O, jakie to ładne !!! Nie niszcz tego ! Wyrwij delikatnie i wsadź w
doniczki.
Może to ładnie kwitnie? A nawet jeśli nie, to te czerwone liście są tak
malownicze, że zostaną wysępione. Ja pierwsza (:-)

Pozdrówki - Jagoda

4. Data: 2005-07-06 22:18:34

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jul 2005 23:54:09 +0200, Jagoda napisał(a):

> [...]
> Może to ładnie kwitnie? A nawet jeśli nie, to te czerwone liście są tak
> malownicze, że zostaną wysępione. Ja pierwsza (:-)

Nie wiem jak toto się nazywa dokładnie (Bartek ukłony) - rdest któryś,
okropnie ekspansywny. U mnie rośnie po rowach i zaniedbanych działkach,
zastanów się dwa razy zanim posadzisz u siebie;)

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2005-07-06 22:23:17

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okropnie ekspansywny. U mnie rośnie po rowach i zaniedbanych działkach,
> zastanów się dwa razy zanim posadzisz u siebie;)

W ogóle się nie zastanawiaj...jak posadzisz, to może się z ogrodem pożegnać, ON
opanuje wszystko, przetrzymuje nawet pożary:-(

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2005-07-07 07:34:10

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> W ogóle się nie zastanawiaj...jak posadzisz, to może się z ogrodem pożegnać, ON
> opanuje wszystko, przetrzymuje nawet pożary:-(

Odnośnie opanowywania :) Co to jest, bardzo podobne do gajowca żółtego,
tylko mniejsze i kwitnie w korze lilioworóżowym?
Tez bardzo ładnie zarasta, ale nie tak szybko jak gajowiec, może
dlatego, ze mniejsze.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2005-07-07 07:56:06

Od: IKS <U...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:
> [...]
> Może to ładnie kwitnie? A nawet jeśli nie, to te czerwone liście są tak
> malownicze, że zostaną wysępione. Ja pierwsza (:-)

Te czerwone liście urosną w ciągu 2 tygodni do rozmiaru 1.5 metra !!!
Co to jest ?? Wie ktoś ?

Pozdrawiam
Irek

8. Data: 2005-07-07 10:37:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tylko mniejsze i kwitnie w korze lilioworóżowym?
> Tez bardzo ładnie zarasta, ale nie tak szybko jak gajowiec, może

Lamium maculatum, czyli jasnota plamista. Albo bluszczyk kurdybanek, czyli
Glechoma hederacea.

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2005-07-07 10:38:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te czerwone liście urosną w ciągu 2 tygodni do rozmiaru 1.5 metra !!!
> Co to jest ?? Wie ktoś ?

No przecież Marta pisała...rdest. Albo ostrokończysty, albo sachaliński, ja
nie rozróżniam.

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2005-07-07 11:22:24

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

IKS wrote:

> Dopiero po posiany tarnik, mija 7 dni a tu już ...chwasty.
Kosic; kosic, kosic. Nie przejmowac sie niczym. W 2-3 lata zostanie
tylko trawa (o ile wsiales gazonowa, a nie lakowa, bo czesto teraza
sprzedaja lakowa jako gazonowa...). Po 100 latach koszenia,
wertykulacji, aeracji, piaskowania, podlewania i nawozenia bedzie
znamkomity trawnick (wyszlo z "angielska"...)
pik

Trawnik a na nim chwasty :( Co to ???
Cyprysik Lawsona Jak sadzic?
Zagadka - co to jest? Jaka odmiana
Gdzie dowiem sie o cenach skupu suszonych owocow ?
Stipa joannis - zdążyć przed wiatrem