Trawnik - nawożenie jesienno-zimowe

1. Data: 2004-09-20 13:35:23

Temat: Trawnik - nawożenie jesienno-zimowe
Od: Qba <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym nawozić na jesień trawnik (ca 800 m2)?
Czy to już pora nawożenia jesiennego?

Pozdro

Qba

2. Data: 2004-09-20 16:23:35

Temat: Re: Trawnik - nawożenie jesienno-zimowe
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cimmen$7o7$1@achot.icm.edu.pl Qba q...@r...pl
napisał(a):

> Czym nawozić na jesień trawnik (ca 800 m2)?
> Czy to już pora nawożenia jesiennego?

Hejka. Jak zbyt kwaśna gleba, to teraz zastosuj nawóz
wapniowo-magnezowy a po 3-4 tygodniach fosforowo- potasowy.
Pozdrawiam bezazotowo Ja...cki

3. Data: 2004-09-20 20:29:19

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.09.2004, o godzinie 15.35.23, na pl.rec.ogrody, Qba napisał(a):

> Czym nawozić na jesień trawnik (ca 800 m2)?
> Czy to już pora nawożenia jesiennego?
>
> Pozdro
>
> Qba

Ja zalecam nawóz o małej zawartości azotanu, np. Agrofoska jesienna.

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

4. Data: 2004-09-20 20:45:42

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:16bv06kt8uylf.dlg@freesia.pl Freesia
<F...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Ja zalecam nawóz o małej zawartości azotanu, np. Agrofoska jesienna.

Hejka. Jakiego azotanu? :-)
Pozdrawiam składnikowo Ja...cki

5. Data: 2004-09-20 21:04:21

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

> Hejka. Jakiego azotanu? :-)

Zapewne amonu.

G.
--
Najlepszy z systemów jest w Polsce,
choć ludzie w tym kraju to golce

6. Data: 2004-09-20 21:30:42

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.09.2004, o godzinie 22.45.42, na pl.rec.ogrody, Dirko napisał(a):

> Hejka. Jakiego azotanu? :-)

Freud miałby trochę pracy z rozszyfrowaniem tej literówki. :) Pomyliłam
się. Miało być oczywiście azotu. :)

7. Data: 2004-09-20 21:35:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:12mb09pv6vdxv.dlg@freesia.pl Freesia
<F...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Freud miałby trochę pracy z rozszyfrowaniem tej literówki. :)
> :)
Hejka, To Zygmunt też zajmował się ogrodnictwem? :-) Nie
wiedziałem.
Pozdrawiam już marząc sennie Ja...cki

8. Data: 2004-09-21 10:06:54

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.09.2004, o godzinie 23:35:55, Dirko napisał(a):

> Hejka, To Zygmunt też zajmował się ogrodnictwem? :-)

Nie - związkami. :) A w psychoanalizie ogród może być symbolem kobiecych
narzadów płciowych - więc poniekąd zajmował się też ogrodnictwem. ;)

> Nie
> wiedziałem.

To już wiesz.

*Habeck*
- Schutzbach

9. Data: 2004-09-22 12:52:10

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 12.06.54, na pl.rec.ogrody, Habeck Colibretto
napisał(a):

Dzięki Habciu :)))
Wyręczyłeś mnie ;)

10. Data: 2004-09-22 14:03:34

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:xpouyqow458m.dlg@freesia.pl Freesia
<F...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Dzięki Habciu :)))
> Wyręczyłeś mnie ;)

Hejka. Akurat Freud ze swymi teoriami, moim zdaniem, nie ma tu nic
do roboty. :-) Zaś różnica jest ogromna i w największej wersji może
wynieść 250 ton. :-)
Pozdrawiam ciężko Ja...cki

Krzewpierisopodobny :-)
Kosiarka poduszkowiec
Swierk pospolity - Kiedy sadzić??
przeszczepienie starej jabloni na odmianie karlowej
szczepienie jabloni