Tresowanie pracownika

1. Data: 2002-02-01 23:10:22

Temat: Tresowanie pracownika
Od: "Kamil Fabian" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Chciałbym zasięgnąć informacji, czy ktokolwiek spotkał się w swoim miejscu
pracy z celowym i świadomym oddziaływaniem części swoich współpracowników i
przełożonych, celem wychowania a nawet zmiany cech charakteru
pracownika-mającym niby na celu zahartowanie go. Totalne zniszczenie umysłu,
wrażliwego, inteligentnego człowieka, poprzez konsekwentne sztuczne
stwarzanie sytuacji stresowych i napięć emocjonalnych, wpędzenie go w
depresję, nerwicę, alkoholizm, powalenie na kolana przez podstawienie mu
ślicznej dziewczyny, która początkowo adoruje go, a następnie, gdy go już
złapie w swoje sidła, ucieka, chowa się przed nim, naśmiewa się z niego,
próbuje mu wcisnąć znacznie brzydszą od siebie, przez nikogo nie chcianą,
samotną koleżankę z kilkorgiem dzieci(czy to prawda, że mężczyźni polują w
pojedynkę a kobiety jednoczą się w polowaniu na swoją ofiarę-jak hieny).
Zrobienie z niego bezmózgowego robota, ślepo, bez zastanowienia wykonującego
nawet najgłupsze polecenia. Metody są bardzo wyrafinowane, jakby opracowane
przez najwybitniejszych psychiatrów i psychologów. Wykrycie słabych punktów
człowieka, doprowadzenie go do granic wytrzymałości psychicznej, i dopiero
wtedy, bezlitosne uderzenie w jego najczulsze miejsca bez żadnych
skrupułów-czyżby celem wywołania choroby psychicznej. Dodam, że kilka
współpracowniczek studiuje zaocznie psychologię, ja natomiast w tym temacie
jestem kompletnym laikiem. Działania te mają miejsce nie tylko w stosunku do
mnie ale również wszyscy nowi pracownicy są wystawiani na te próby, mało kto
to wytrzymuje, większość odchodzi-czy z własnej woli??? We wszystkim tym
uczestniczą również podstawieni z zewnątrz ludzie udający klientów,
kupujących-całe zdarzenie odbywa się w dużym sklepie przemysłowym w mieście
wojewódzkim.
Jeśli ktokolwiek ma coś do powiedzenia na ten temat to zapraszam do dyskusji
lub proszę o kontakt na adres
k...@w...pl
Pozdrawiam Kamil

1. Data: 2002-02-02 02:57:41

Temat: Re: Tresowanie pracownika
Od: p...@b...com.pl (Mad) szukaj wiadomości tego autora

Podobne jest to do sekty...tylko one tak sie ładnie nazywają - firmy
handlowe....

1. Data: 2002-02-02 09:49:27

Od: "Dekurion" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś założył tę firmę w ramach eksperymentu na doktorat z psychologii?
Albo szef nazywa się doktor Mengele? Albo jest prowadzona przez (tu wpisać
nielubianą grupę społeczną)? Albo Kamilek jest prowokiem (ale cokolwiek
przesadził)? Albo wreszcie ja się czepiam?
Dekurion

--
He wasn't a paranoid, they really were after him

1. Data: 2002-02-03 21:55:03

Od: "Marcin T." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce, podajże w Gdańsku, powstaje stowarzyszenie antymobbingowe.
Poszukaj w sieci ich adresu - może warto powiadomić ich o zaistaniałej
sytaucji i ewentualnie prosić o pomoc.

W Europie Zach. za coś takiego Twoi pracodawcy musieliby zapłacić ogromne
odszkodowania....

Użytkownik Kamil Fabian <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3f7gn$i8u$...@n...tpi.pl...

urodziny