Trilac - dawkowanie u 18 miesięcznego dziecka

1. Data: 2005-01-09 12:44:28

Temat: Trilac - dawkowanie u 18 miesięcznego dziecka
Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS> szukaj wiadomości tego autora

Moja mała Natka (18 miesięcy) ostatnio w nocy często płacze i puszcza
bączki. Widać że sie męczy. A jesli chodzi o kupki to sie zdarzaja
czasami zielone. Kiedys lekarka poleciła mi trilac na te dolegliwości
ale to było dość dawno i Natka była bardzo mała i wtedy kazała nam jej
dawać pół kapsułki dziennie. Chciałabym jej teraz podać też, może pomoże
ale nie wiem jaką dawkę jej podawać bo na ulotce jest napisane że 1-2
kapsułki 3 razy dziennie przez miesiąc ale to chyba za duzo dla takiego
malucha. Jakie dawki tego leku mozna podawać dzieciom w tym wieku ?

--
Pozdrowionka :D
Iwonka & Natalka (21.07.2003)