Troche NTG - ale moze jednak nie ;-)?

1. Data: 2005-01-21 10:11:50

Temat: Troche NTG - ale moze jednak nie ;-)?
Od: "Yaro" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze, w zwiazku z tym, że niedługo się wprowadzam do nowego
mieszkanka, musze zakupic sobie płyte elektryczną z piekarnikiem, a że lubie
sobie pogotować to mam mały dylemat z wyborem sprzetu. Nie wiem czy np. kupic
sprzet w promocji czy lepiej dołożyc i kupic cos lepszego. Nie bardzo wiem
czym sie kierowac :-@. Pomożecie?
Aha i widziałem w promocji w Media Markecie jest kuchnia do zabudowy z płyta
w kolorze Inox.

AKP335X + AKM608
za 1500,00 zł.

Zastanawiam się czy nie kupic tego stuffu, ale w sumie nie wiem, czy
Whirlpool robie dobre płyty i piekarniki.

Co o tym sądzicie ???

Pozdrówka
Yaro

1. Data: 2005-01-21 12:37:09

Temat: Re: Troche NTG - ale moze jednak nie ;-)?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:csqkh6$nc3$1@inews.gazeta.pl
Od: Yaro <j...@g...pl>
Było:
> [...]
> wyborem sprzetu. Nie wiem czy np. kupic sprzet w promocji czy
> lepiej dołożyc i kupic cos lepszego. Nie bardzo wiem czym sie

Kiepski sprzęt wychodzi bardzo drogo bo trzeba go naprawiać i nie będzie
długo służył ! Jak kupisz coś solidnego to cię ominie wożenie sprzętu po
serwisach ... Aha to nie koniecznie musi być drogie ...

> Aha i widziałem w promocji w Media Markecie jest kuchnia do
> zabudowy z płyta w kolorze Inox.
O szczegóły proponuję pytać na pl.rec.dom ;-)

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

1. Data: 2005-01-21 12:41:09

Od: "Atunia " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yaro <j...@g...pl> napisał(a):

> Zastanawiam się czy nie kupic tego stuffu, ale w sumie nie wiem, czy
> Whirlpool robie dobre płyty i piekarniki.
>
> Co o tym sądzicie ???

Jak się w podobnym temacie próbowałam zorientować, to najbardziej przy
Whirlpoolu zirytowało mnie to, że mało można samemu poustawiać, porobili
jakieś z góry zadane programy pieczenia, ciasto ma wyrastać w temperaturze 35
lub 60 i nie mogę sobie na przykład zażyczyć żeby coś posiedziało w
temperaturze 40 stopni, ONI wiedzą lepiej :). Ale żona taty używa właśnie
whirlpoolowskiej płyty i piekarnika i jest zadowolona, a więcej ode mnie
piecze, przesiadała się z Amiki.

Atunia

1. Data: 2005-01-21 13:44:59

Od: "Yaro" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> whirlpoolowskiej płyty i piekarnika i jest zadowolona, a więcej ode mnie

No własnie chyba sie zdecyduje na Amice, bo rozmawialem z gosciem z MM i
powiedział mi, ze ten sprzet jest niby nowy (Whirlpool w promocji), ale ma
stara technologie, lepiej dołozyc te 500 zł ( Amica HK1204 kosztuje koło
2100 ) i kupic cos lepszego, a te 5 stówek zwróci się w ciągu roku.
Takze nie ma co, tanie mięso psy jedzą ;-(

Pozdrówka
Yaro

1. Data: 2005-01-21 21:44:23

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

JA tam bym ani Amici ani Whirpoola nie bral.

Szukalem sobie piekarnika niedrogiego + neidrogiej plyty gazowej, ale
dobrych jkakosciowo. Amica odrazu odrzucona ze wzglkedu na to, ze ich
piekarniki SKRZYPIA i ciezko sie domykaja a plyty sie rysuja od byle czego.
Poprostu niepraktyczne.

CO sie tyczy whirpoola - kolezanka ma bodajze plyte elektryczna whirpoola i
jest zadowolona, ale ja jak szukalem gazowej - ten sam problem co w Amice
byl - zbyt wrazliwe pokrycie.

Kupilem Electroluxa.

Co moge doradzic: w piekarnikach dobrze jest zeby byl grill (ja uzywam
czasem do wykonczenia pieczenia - zeby skorka byla ladna) oraz zeby byla
zimna przednia scianka (szczegolnie istotne w przypadku dzieci). U mnie po 2
godz. pieczenia w temp. 200-210 st. C przednia scianka jest poprostu zimna.
Co do plyty - praktycznie wszystkie sa jednakowe. Uwazaj na to, zeby sie nie
rysowala zbyt latwo i zeby wylaczniki byly wygodne.

Gorenje mi sie tez nie podobalo, a poza tym to jest rumunskie.

1. Data: 2005-01-24 07:44:41

Od: "Yaro" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rysowala zbyt latwo i zeby wylaczniki byly wygodne.
>
> Gorenje mi sie tez nie podobalo, a poza tym to jest rumunskie.

Hmm, Electrolux ogolnie jest dobra firma, zwłaszcza lodówki. A Gorenje to
chyba Słowacja :-))).
Ale co do przedniej ścianki to nawet nie pomyślałem, faktycznie niezłe
rozwiazanie :-)

Pozdrówka
Yaro

1. Data: 2005-01-25 07:18:34

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co do przedniej ścianki to nawet nie pomyślałem, faktycznie niezłe
> rozwiazanie :-)

To sie dowiedz wiecej o piekarnikach, bo to jeden z kluczowych parametrow.

MI bardzo pomaga elektroniczny timer (z mozliwoscia wlaczenia i wylaczenia
piekarnika kiedy ja spobie tego zycze).

rosół
Czas odpocząć
[OT] uczcijmy minutą ciszy...