Troche o miłosierdziu

51. Data: 2019-01-07 16:10:35

Temat: Re: Troche o miłosierdziu
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-06 22:51, silvio balconetti wrote:

> Za ignorancje czy zlosliwosc? Wyjasnilbym mlodej osobie, ze ludzie z
> malpami maja tylko wspolnych przodkow ewolucyjnych, a od nich nie
> pochodza. Szympansy sa dosc blisko genetycznie ludziom i sa bardzo podle
> - agresywne, sklonne do kanibalizmu, tocza wojny, zabijaja. Wlasnie
> lecial film w telewizji o Jane Goodale.
>
> Przyjemniejsze sa pawiany, kapucynki, wyjce i inne, ktore widzialem w
> naturze, poza tym goryle, gibbony.
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Primate
> https://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/8/88/Verte
bratenstammbaumhaeckel1905.png

Czy aby napewno to ewolucja?
Wszystko wskazuje na to, ze był to proces, ktory miał z gory założony
cel i przebiagał w ścieśle określony sposób, nie tworzac, po drodze,
przypadkowych form, tylko od razu pawiany, kapucynki, wyjce i inne,
goryle, gibbony.

52. Data: 2019-01-07 16:26:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-07 10:48, Kviat wrote:
> [...]
youtu.be&t=582

> https://fr.wikipedia.org/wiki/Tychoscope
>
> Teraz już wiesz, dlaczego nie jest traktowany poważnie.

A zatem, tychoskop, jako urządzenie jest obiektywny, ale wynik jego
działania już nie.
Innymi słowy, potwierdza to
_istnienie_możliwości_zdalnego_oddziaływania_ na to urządzenie.

53. Data: 2019-01-07 16:49:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-07 10:23, Kviat wrote:

youtu.be&t=582

> No jasne. Świat naukowy obraził się na gościa i jego "rewolucyjna" praca
> doktorska okazała się końcem jego kariery.
> :):)
> No weź... bo pęknę ze śmiechu.

> Czy ktoś powtórzył te badania i wyszło im to samo?
> A może gość tendencyjnie wybrał kilka rysunków,które pasowały mu do
> koncepcji, wyników nie udało się powtórzyć i dlatego świat naukowy się
> na niego obraził za celowe manipulowanie lub za brak rzetelności?

Podobnie jak na eksperymenty Michelsona - Morleya, których wyniki badań
z ponad 20 lat, zgubił najgenialniejszy z genialnych noblistów i
dodatkowo, nikt przez 100 lat, nie osmielił sie ich oficjalnie powtórzyc.

Pomimo, tego że efekt jest wykorzystywany praktycznie od 100 lat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sagnac_effect

i 'nikomu' nie przeszkadza, że to jeszcze jeden paradoks w
najgenialniejszej z genialnych teorii.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Interferometr_Sagnaca

54. Data: 2019-01-07 17:10:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-07 o 16:04, Ilona pisze:

> :)
> Też tak uważam.

To jest bardziej inteligentne od portalu, przez który przechodzą naziści
z innego wymiaru, czy mniej?

> To zdrowa reakcja młodej psychiki na nachalną propagande.

Nie. To reakcja zrytej przez rodziców psychiki.

> Szkoda tylko, że z upływem czasu ulega to stopniowemu osłabieniu.

Szkoda ci, że dziecko zacznie samodzielnie myśleć i przestanie słuchać
niewykształconych rodziców?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2019-01-07 17:14:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-07 o 16:10, Ilona pisze:

bratenstammbaumhaeckel1905.png

> Czy aby napewno to ewolucja?
> Wszystko wskazuje na to, ze był to proces, ktory miał z gory założony
> cel i przebiagał w ścieśle określony sposób,

Nie. Nic na to nie wskazuje.

> nie tworzac, po drodze,
> przypadkowych form,

A jednak.

> tylko od razu pawiany, kapucynki, wyjce i inne,
> goryle, gibbony.

Nie.
Możesz to nawet sprawdzić samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

56. Data: 2019-01-07 17:20:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 20:58:09 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Ta!
> Moja córka dostała uwagę do zeszytu, za to, że powiedziała w klasie, iż
> niektórzy ludzie napewno, pochadzą od małpy.

Odnośnie ewolucji świata zwierzęcego, uważam, że to prawda.
Tylko że w pewnym momencie zwierzę ludzkie tak się udoskonaliło, że było
w stanie jako odbiornik "ściągnąć" informację (dyspozycje mentalne) spoza świata
grubomaterialnego. I to te dyspozycje (software), a nie ciało ludzkiego
zwierzęcia (hardware) decydują że jesteśmy ludźmi. Co ważne, te dyspozycje
powstały niezależnie, w oczekiwaniu na odpowiednią formę.

57. Data: 2019-01-07 17:26:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-07 o 16:26, Ilona pisze:

youtu.be&t=582

> A zatem, tychoskop, jako urządzenie jest obiektywny,

Że co?
Czy liście fruwające na wietrze są obiektywne?

> ale wynik jego działania już nie.

Chciałaś powiedzieć, że interpretacja "wyników" przez człowieka może być
obiektywna, a może nie być obiektywna.

> Innymi słowy, potwierdza to
> _istnienie_możliwości_zdalnego_oddziaływania_ na to urządzenie.

Nie. Nie potwierdza.

I co to znaczy: "istnienie możliwości"?

Czy jak piorun pieprznie w drzewo, to to potwierdza istnienie
możliwości, że jakiś chomik pierdzi piorunami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

58. Data: 2019-01-07 17:45:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-07 o 16:49, Ilona pisze:

youtu.be&t=582

> Podobnie jak na eksperymenty Michelsona - Morleya,

Ale w czym podobnie?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Do%C5%9Bwiadczenie_Mic
helsona-Morleya

> których wyniki badań
> z ponad 20 lat, zgubił najgenialniejszy z genialnych noblistów i
> dodatkowo, nikt przez 100 lat, nie osmielił sie ich oficjalnie powtórzyc.

O czym ty bredzisz?
Naczytałaś się bzdur obalaczy TW z grupy pl.sci.fizyka i myślisz, że
błyśniesz?
Po cholerę powtarzasz te kłamstwa?

> Pomimo, tego że efekt jest wykorzystywany praktycznie od 100 lat.
> https://en.wikipedia.org/wiki/Sagnac_effect

Pomimo czego?

> i 'nikomu' nie przeszkadza, że to jeszcze jeden paradoks w
> najgenialniejszej z genialnych teorii.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Interferometr_Sagnaca

Jaki znowu paradoks?
Dokształć się, albo idź na grupę fizyka i ładnie poproś o wytłumaczenie.
Zostało kilku normalnych (nieliczni, bo reszta miała dość kopania się z
oszołomstwem obalaczy TW), więc jak będziesz grzeczna, to ci wytłumaczą
(albo odeślą do archiwum grupy, bo ile razy można tłumaczyć oszołomstwu
sprawy podstawowe, było to wałkowane wielokrotnie, tyle, że obalacze nie
przyjmują faktów do wiadomości i w kółko swoje brednie powtarzają. Od
lat. I w kółko ci sami.).

Albo lepiej tam nie idź, grupa zdominowana jest przez obalaczy, więc
przy twoim stanie wiedzy nie będziesz w stanie odróżnić oszołoma od
normalnego. Spróbuj zacząć samodzielnie od jakiegoś podstawowego
podręcznika fizyki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

59. Data: 2019-01-07 18:47:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-07 17:10, Kviat wrote:

> [...]
>
> Nie. To reakcja zrytej przez rodziców psychiki.

> Szkoda ci, że dziecko zacznie samodzielnie myśleć i przestanie słuchać

To osłabienie reakcji, to przez grzecznośc.

60. Data: 2019-01-07 18:49:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-07 17:14, Kviat wrote:

>>> https://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/8/88/Verte
> [...]

Najlepiej sprawdz na sobie.

Znowu będzie przepraszał?
Sylwestra i Nowy Rok swietowano tez w Arabii Saudyjskiej
Życzenia AD 2019
Cos o zboczeniach
to będzie mój najlepszy sylwester w życiu