Trójmiasto: Kozie Mleko, Mariza

1. Data: 2002-12-22 20:44:19

Temat: Trójmiasto: Kozie Mleko, Mariza
Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry:)

Tak czytam sobie grupę, czytam, i na powitanie chciałam pomóc grupowiczkom
z Trójmiasta, które szukały podkładów Marizy i kremu Ziai do rąk "Kozie
Mleko":) Chciałam tylko dodać, że te dane mam sprzed kilku dni i nie wiem,
czy nadal mogą być aktualne:
1. Krem "Kozie Mleko" widziałam w "Alfa Centrum" przy Kołobrzeskiej, w części
supermarketowej. Na dolnej półeczce stoi sporo kremów do rąk, tych z kozim mlekiem
było kilka tubek wciśniętych tak trochę do tyłu, nawet kupiłam jedną,
faktycznie niezły, ale nie wiem, czy jeszcze jest.
2. Podkłady Marizy - też niestety niewiele! - widziałam w takim dość nietypowym
miejscu, bo w kiosku niedaleko targowiska na Przymorzu. Trzeba wysiąść z tramwaju
jadącego od Zaspy do Żabianki przy targowisku, przejść na prawo przez
ulicę; przed początkiem falowca Jagiellońska jest kiosk, w którym widziałam
kilka tubek podkładu Marizy. Niestety rzadko bywam, więc raczej nie będę
miała okazji spytać kioskarki, z jakiej hurtowni bierze:(

Przepraszam, ta informacja może być niepełna, na swoje usprawiedliwienie mam
fakt, że rzadko dobieram się do grup dyskusyjnych:)

Pozdrawiam świątecznie i mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam, przynajmniej
w zakresie tego koziego mleka:) bo trudno robić wycieczkę przez pół miasta
do kiosku, w którym są cztery tubki na krzyż podkładu:)

PXN