MARIZA

1. Data: 2002-12-22 22:00:32

Temat: MARIZA
Od: "Karola" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o co chodzi z tymi pudrami i podkładami Mariza? rzeczywiście takie
rewelacyjne? a jak cenowo? tańsze i lepsze niż Loreal.??
.hmm... to bym sie chyba skusiła...są w Warszawie??
Karola

1. Data: 2002-12-22 22:18:42

Temat: Re: MARIZA
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karola" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> o co chodzi z tymi pudrami i podkładami Mariza? rzeczywiście takie
> rewelacyjne? a jak cenowo? tańsze i lepsze niż Loreal.??
> .hmm... to bym sie chyba skusiła...są w Warszawie??

Hehehe... cenowo to ja wiem tylko o podkladach (bylo tutaj wogole o pudrach?
Nie zauwazylam).
Podklad kosztuje.. uwaga 9zl. Wiec chyba cenowo troche inne niz Loreal. A
podklady sa super zreszta co ja bede sie rozwodzila skoro bylo tutaj
tyyyyyle watkow juz na ten temat. Pozatym moim zdaniem za cene 9zl mozna
samemu na wlasnej skorze sie przekonac.

> Karola
Kropelka

1. Data: 2002-12-23 08:16:15

Od: "Karola" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podklady sa super zreszta co ja bede sie rozwodzila skoro bylo tutaj
> tyyyyyle watkow juz na ten temat. Pozatym moim zdaniem za cene 9zl mozna

hmmm..to rzeczywiście "troszkę" mniej ;))
dziekuje i pozdrawiam gwiadkowo :)
Karola

1. Data: 2002-12-23 09:49:49

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Sun, 22 Dec 2002 23:00:32 +0100, "Karola" <c...@w...pl>
wyskrobal sobie:

>o co chodzi z tymi pudrami i podk?adami Mariza? rzeczywi?cie takie
>rewelacyjne? a jak cenowo? ta?sze i lepsze ni? Loreal.??

czy ja wiem czy rownaja sie do loreala??
konsystencja fajna, ladnie wyglada jak sie nalozy , ale mi osobiscie
bardzo zapach przeszkadza

m3duz4

1. Data: 2002-12-23 16:34:33

Od: "Karola" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy wiecie, gdzie można je kupić w Warszawie??
Karola

1. Data: 2002-12-24 12:59:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Dec 2002 17:34:33 +0100, Karola <c...@w...pl> wrote:
: a czy wiecie, gdzie można je kupić w Warszawie??

nie widzialam nigdzie, a na podobne pytanie nikt mi dotad nie odpowiedzial.
moze ty bedziesz miec wiecej szczescia :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

Trójmiasto: Kozie Mleko, Mariza
wesołych świąt
krem do depilacji