AVON!!!!!!!AVON!!!!!!!!!!!!!!AVON

1. Data: 2002-12-22 22:13:44

Temat: AVON!!!!!!!AVON!!!!!!!!!!!!!!AVON
Od: "ala" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem konsultantka tej firmy mam dostep do wszystkich produktow mozna u
mnie skladac zamowienia przez internet, liczne promocje i prezety jezeli
namowisz do zakupow kolezanki :)

Ala

1. Data: 2002-12-22 23:55:37

Temat: Re: AVON!!!!!!!AVON!!!!!!!!!!!!!!AVON
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ala " wrote:

Wstydziłabys sie !
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-23 22:25:03

Od: "ala" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego proponuje tylko zkup kosmetykow czy to zle kto chce to skorzysta
kto nie niech nie czyta

howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-23 22:31:49

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ala " wrote:

> dlaczego proponuje tylko zkup kosmetykow czy to zle kto chce to
> skorzysta kto nie niech nie czyta

SPAM jest ZŁY.

1. Data: 2002-12-23 22:37:12

Od: "ala" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki spam?

1. Data: 2002-12-23 22:44:18

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ala " wrote:

> jaki spam?

Nie chc emi si etego Tobei tłumaczyc - to raz.

A dwa - zacznij odpowiadac zgodnie z netykietą, bo Twoje posty są śmieciowe
.

Dziękuje za uwagę

Wesołych Świąt.

1. Data: 2002-12-24 10:50:50

Od: "ala" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co odwal sie od moich postow to po pierwsze
a po drugie co ty sobie wyobrazasz ze kim jestes zazdrosna babo to ze
brzydka jestes to nie znaczy ze jestes gora mnie niestety natura obdarowala
uroda nie to co ciebie:) buziaki i do uslyszenia

1. Data: 2002-12-24 12:15:56

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ala " wrote:

> Wiesz co odwal sie od moich postow to po pierwsze

Zacznij pisac tak jak nalezy.

> a po drugie co ty sobie wyobrazasz ze kim jestes zazdrosna babo to ze
> brzydka jestes to nie znaczy ze jestes gora mnie niestety natura
> obdarowala uroda nie to co ciebie:) buziaki i do uslyszenia

Jestes głupia czy tylko udajesz ?

EOT

1. Data: 2002-12-24 14:01:51

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ala <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

[...]

Mysle ze nawet "przedswiateczna sympatycznosc" nie usprawiedliwia
tolerowania chamstwa.
Czy juz wiesz, ze sposrod czytajacych i piszacych na te grupe nikt niczego
od Ciebie nie kupi?

Bez odbioru.

Gosia

1. Data: 2002-12-24 16:01:38

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ala" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
obdarowala
> uroda nie to co ciebie:) buziaki i do uslyszenia

Moze i uroda natura Cie obdarowala ale o reszcie to juz zapomniala...
Lia Ci zwrocila uwage grzecznie i miala racje.
Z takim podejsciem to Ty w tym Avonie nie zarobisz kokosow, a juz na pewno
nie zdobedziesz klientek na tej grupie...
Jestes niegrzeczna:-(
DominikaNM

MARIZA
Trójmiasto: Kozie Mleko, Mariza