Trufle czekoladowe

1. Data: 2004-01-06 21:21:26

Temat: Re: Pajacyk2 - nakarmij emigrantke/ Re: Trufle czekoladowe
Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Akolada napisał:
> Użytkownik "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> napisał w
> wiadomości news:btf8e3> >>

> musisz dużo jeść - najlepiej golonkę według św. Władysława.
> akolada

święty nie święty ale Władysław podał przepis na pyszną golonkę.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-01-06 21:26:32

Temat: Re: Trufle czekoladowe
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:

> Czy ma tu jakieś znaczenie, jak bardzo gorzka będzie ta czekolada ?
> Chodzi mi o zawartość kakao. Bywają np. 60%, ale i 90%.
> Która czekolada byłaby tutaj lepsza ?
>
> --
> Eva Sheers

Ja uzylam Ghirardelli unsweetened chocolate baking bar, niestety nie ma
na nim informacji o procentach. Na ich stronie tez nie ma tej
informacji.

http://Ghirardelli.com/products_bake.html

Nie wiem, ktora bylaby najlepsza. Biorac pod uwage, ze dodaje sie dosc
duzo cukru i smietanki, sklonna bylabym uzyc jak najciemniejszej,
najbardziej esencjonalnej, gorzkiej, ale jak ktos lubi mleczne
czekolady, to wtedy uzylabym te o mniejszej zawartosci kakao.
MB

1. Data: 2004-01-06 22:05:04

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 06 Jan 2004 13:26:32 -0800, na pl.rec.kuchnia, Magdalena Bassett
napisał(a):

> [...]
> najbardziej esencjonalnej, gorzkiej, ale jak ktos lubi mleczne
> czekolady, to wtedy uzylabym te o mniejszej zawartosci kakao.

Eh, ja uwielbiam mleczną czekoladę, ale uparłam się jakiś czas temu, że
kończę z szaleństwem niezdrowego życia ;) Tak więc już wiem, że użyję tej
najbardziej gorzkiej :) Thx :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-01-07 17:57:57

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

Tak trochę obok tematu, ale właśnie po raz enty zrobiłam Twoja roladę
czekoladową (to znaczy u mnie to nie rolada, a ciasto z masą budyniową w
środku pocięte na małe kwadraty z wisienka z alkoholu na wierzchu) ale jest
to wspaniałe i wszystkich odwiedzających powala na kolana. I nas też.
A zrobiłam ją nam z okazji 9 lecia naszego małżeństwa - jak dzieciaki pójdą
spać - będziemy nią i grzańcem świętować. I z nikim się nie podzielimy, sami
zeżremy. :)

Sowa

1. Data: 2004-01-07 18:51:54

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> [...]
> spać - będziemy nią i grzańcem świętować. I z nikim się nie podzielimy, sami

Ciesze sie, ze smakuje. Czy chodzi Ci o ta rolade czekoladowa bez maki i
bez masla? Moja znajoma ma uczulenie na make i jest to jedno z niewielu
ciast, ktore moze jesc. Tez lubie je robic w formie prostokatnego tortu..
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-01-07 19:01:33

Temat: OT :-) rolada Re: Trufle czekoladowe
Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pójdą
> spać - będziemy nią i grzańcem świętować. I z nikim się nie podzielimy,

Jak przeczytam o tej roladzie na jeszcze jednej grupie, to jakem w ciazy,
wezme sie i przyjade do Was na porcję (dużą) tej rolady :-)
Juz udalo Ci sie wywolac usmiech u mnie Twoim postem na psd, teraz narobilas
mi apetytu ;-)
No przeciez nie bede po nocy zasuwac z rolada czekoladowa ;-)

--
Pozdrawiam cieplo,
Magda

1. Data: 2004-01-07 19:03:52

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciesze sie, ze smakuje. Czy chodzi Ci o ta rolade czekoladowa bez maki i
> bez masla? Moja znajoma ma uczulenie na make i jest to jedno z niewielu
> ciast, ktore moze jesc. Tez lubie je robic w formie prostokatnego tortu..

....noooo dobra, niech Wam bedzie ;-)...
ide nurkowac do archiwum.

serdecznie pozdrawia
Magda, ze slinotokiem ;-)

1. Data: 2004-01-07 20:09:11

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:

> ....noooo dobra, niech Wam bedzie ;-)...
> ide nurkowac do archiwum.
>
> serdecznie pozdrawia
> Magda, ze slinotokiem ;-)

http://tinylink.com/?LBLiKnbAMg

smacznego
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-01-07 21:55:59

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> maki i bez masla?
> http://tinylink.com/?LBLiKnbAMg
Naleze do osob juz troche piekacych, ale mas i kremow jeszcze nie
robilam. Co to jest stabilizator? To znaczy domyslam sie czemu sluzy, ale
jak go szukac w sklepie? Widzialam rozne rzeczy typu smietan-fix czy cos, do
robienia bitej smietany, czy to cos w tym guscie?

pozdrawiam
ZG

1. Data: 2004-01-07 22:07:49

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bthva3$bc0$1@atlantis.news.tpi.pl>, Zofia Gebert
<b...@g...pl> wrote:

> [...]
> jak go szukac w sklepie? Widzialam rozne rzeczy typu smietan-fix czy cos, do
> robienia bitej smietany, czy to cos w tym guscie?

Tak, taki cudowny proszek dla tych co nie umieją ubić śmietany.

Władysław

Ciasteczka owsiane z rodzynkami
gdzie sushi w Poznaniu?
Keks z bakaliami