Truskawki odmiana Mont Everest

1. Data: 2008-03-28 12:13:47

Temat: Truskawki odmiana Mont Everest
Od: "krzysiek" <y...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W jednym z kolorowych pism zobaczylem oferte kupna truskawek pnacych odmiany
Mont Everest (5 sadzonek za 49 zl ).CZy ktos z Was uprawia ta odmiane? czy
warto kupowac?bardzo prosze o opinie

2. Data: 2008-03-28 12:28:47

Temat: Re: Truskawki odmiana Mont Everest
Od: "krzysiek" <y...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek" <y...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odmiany Mont Everest (5 sadzonek za 49 zl ).CZy ktos z Was uprawia ta
> odmiane? czy warto kupowac?bardzo prosze o opinie

Pomylka w nazwie , chodzi o truskawki odmiany Mount Everest

3. Data: 2008-03-30 16:51:19

Od: "FriendOnet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pnacych odmiany Mont Everest (5 sadzonek za 49 zl ).CZy ktos z
> Was uprawia ta odmiane? czy warto kupowac?bardzo prosze o opinie

Też jestem zainteresowany.
Rosną 120 cm i dają owoce przez 5 m-cy.
A do każdej przesyłki trza doliczyć 24,60 !!!
Może się skupimy (ja Wawa) i taka paczka za 129 zeta + przes za
24,60 i będzie 20 sadzonek?

To pismo to "tele świat" zwykły program telewizyjny.

Znalazłem sam Everest, nie wiem ile wspólnego ma z Mountem:
http://www.egarden.pl/Truskawka+EVEREST_p155.html

Szukam dalej, pozdrawiam.

4. Data: 2008-03-30 17:42:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rosną 120 cm i dają owoce przez 5 m-cy.

Ciekawy jestem, jak u Zygmunta sprawują si moje zwariowane truskawki,
które mają chęć owocować cały rok.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2008-03-30 18:26:24

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fsineq$13cs$1@news.mm.pl krzysiek <y...@v...pl>
napisał(a):

> W jednym z kolorowych pism zobaczylem oferte kupna truskawek
> pnacych odmiany Mont Everest (5 sadzonek za 49 zl ).
> CZy ktos z Was uprawia ta odmiane? czy warto kupowac?

Hejka. To jest normalne zdzierstwo. :[
Pozdrawiam sceptycznie Ja...cki

6. Data: 2008-03-31 06:10:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spisują się nienagannie. Ponoć u Crimsona w Marcinówce też.

Bardzo mnie to cieszy. Moje już 10 lat w tym samym miejscu i owocują.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2008-03-31 06:23:26

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Bardzo mnie to cieszy. Moje już 10 lat w tym samym miejscu i owocują.
> Pozdrawiam.Mirzan

A "moje" czy może "moye" to odmiana taka, czy oznaka własności? Co to
one za jedne są takie wdzięczne w uprawie?

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

8. Data: 2008-03-31 06:45:03

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawy jestem, jak u Zygmunta sprawują si moje zwariowane truskawki,
> które mają chęć owocować cały rok.
> Pozdrawiam.Mirzan

Spisują się nienagannie. Ponoć u Crimsona w Marcinówce też.
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2008-03-31 07:12:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A "moje" czy może "moye" to odmiana taka, czy oznaka własności? Co to
> one za jedne są takie wdzięczne w uprawie?

Pewien ogrodnik przywiózł je zagranicy, chawlił się,że z Australii.
Nazwał je poziomką australijską.Owocują cały sezon z małą przerwą na kwitnienie
w lipcu. Kupiłem sadzonki, rozmnożyłem, wcześniej wywaliłem na kompost ok40
odmiam różnych, aby mi się nie pomieszały.Pierwsze owocowanie
ma aromat truskawek,nastepne już pachną trochę poziomkami.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2008-03-31 07:29:35

Od: "FriendOnet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawy jestem, jak u Zygmunta sprawują si moje zwariowane
> truskawki,
> które mają chęć owocować cały rok.
> Pozdrawiam.Mirzan

A możecie coś więcej powiedzieć o swoich truskawkach?

Poproszę zdjęcia, jakiś link do sklepu czy alledrogo.

robaki w pniu orzecha
Drzewko pieprzowe?
moje róże
Bobby,James.