Trzaskowski się naćpał?

21. Data: 2020-06-30 18:33:21

Temat: Re: Trzaskowski się naćpał?
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2020 o 09:20, XL pisze:

> Przy którym by nie kwitły? Jakiś konkret? Tylko o Bosaku mi nie mów - ja
> doskonale wiem, dlaczego odeszłam z RN (Konfederacji) - właśnie dlatego, że
> zobaczyłam ,,interesy" za słupkiem, to co dopiero byłoby przy dojściu do
> władzy...

Nadzieję pokładam w każdym kto nie ma nic wspólnego z tzw "okrągłym
stołem".  A więc m.in. w Bosaku. Jest to ktoś zupełnie obcy,
powiedziałbym wręcz - wrogi mi ideowo, jednak dla dobra Polski i Polaków
to jego wybieram mając do wyboru  tylko obu obecnych finalistów. No ale
jeżeli już to i trochę wody musiałoby upłynąć zanim znalazłby z kliką
wspólny język do kręcenia lodów z okrągłostołowcami.

22. Data: 2020-06-30 19:04:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> jeżeli już to i trochę wody musiałoby upłynąć zanim znalazłby z kliką
> wspólny język do kręcenia lodów z okrągłostołowcami.

Skoro dopatrujesz się układu okrągłostołowego, to zapewne masz przesłanki.
Ciekawi mnie tylko to, na jakiej podstawie zakładasz, że akurat Bosak jest
spoza niego?
Bo młody i niewykształcony? Bo...?
Możesz przybliżyć?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2020-06-30 19:26:30

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jakub. Ta analiza fal migracji jest oparta o badania genetyczne. Jedyną grupą która
nie została zalana kulturą stepową obecnie są Baskowie. Oni mają korzenie
anatolijskie, choć mieszkańcy Korsyki i Sycylii też nie mają wiele wspólnego z
indoeuropejczykami.

24. Data: 2020-06-30 19:28:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 19:04:07 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Bo młody i niewykształcony? Bo...?

Chciałabyś Iksi, że niewykształcony... kilka fakultetów ZTCW ma.

25. Data: 2020-06-30 19:33:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 19:28:15 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Chciałabyś Iksi, że niewykształcony... kilka fakultetów ZTCW ma.

Sprawdziłem jeszcze raz... zwracam honor - nieukończonych.

26. Data: 2020-06-30 21:02:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> Iksi, że niewykształcony... kilka fakultetów ZTCW ma.

Zaczętych. Ktoś, nawet bardzo zdolny, kto bierze się za kolejne studia nie
będąc w stanie skończyć żadnych, jest gorszym kandydatem od przeciętniaka z
dyplomem - albowiem studia to pierwsze naprawdę ważne, dorosłe, życiowe
przedsięwzięcie i skoro ktoś go nie potrafi sfinalizować, to i nie dokończy
żadnej ważnej sprawy w życiu.
W szczególności nie nadaje się na prezydenta, gdyż nie ma najważniejszych z
najważniejszych miękkich kompetencji do tego - konsekwencji, nastawienia na
realizację celów, skuteczności w działaniu, zdolności do mobilizacji... A
może po prostu wiedział, że nie musi? Może skończył inne, bardziej
przydatne szkolenia? Może ktoś mu tam powiedział, ŻE I BEZ STUDIÓW BĘDZIE
WINDOWANY?
Ciekawe, kto to był... ?
I Bosak założył partię ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2020-06-30 21:04:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Sprawdziłem jeszcze raz... zwracam honor - nieukończonych.

Zanim powyższe przeczytałam, wyprodukowałam obszerną odpowiedź na poprzedni
post, ale myślę, że potrzebnie - bo ona naświetla, czemu tak mi chodzi o to
nieukończenie...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

28. Data: 2020-07-01 03:31:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-30 09:17, XL wrote:
> [...]
>>> Takiego?

> No dlatego przecież uważam - pokazuję to pisząc o tym.
> Ewidentnie facet najarany. Alkoholu by raczej w tym momencie nie użył, ale
> na dopalaczu jechał jak dwa a dwa cztery. Szaleństwo w oczach, dziwne
> manipulacje ustami...

Sytuacja przerosla rzeczywistosc... :)

29. Data: 2020-07-01 07:39:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Sytuacja przerosla rzeczywistosc... :)

Kwach chlał, Wałęsa chlał, a ten jara.
Idzie nowe ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

30. Data: 2020-07-01 10:12:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 21:04:35 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> I Bosak założył partię ?

Właściwie dywagujemy tutaj tak dla sportu, bo mleko się wylało. Rozebrali mu
składaka... ;)

https://youtu.be/qXPyh6zuxqg

Paweł Kozioł
Tupet
S-POKO :-)
BeastMilk made by BillyGates czyli walka z karmieniem piersiom
Stuhry i Szczurki...