Trzeci migdal

21. Data: 2000-04-28 14:55:56

Temat: Re: usuniecie 3 migdala a brak ciezy bylo: Re: Trzeci migdal
Od: "JDA" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz <t...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

(..)

> Wazne ze rozumiesz.

Przepraszam co rozumem?

(..)
> Tobie jak i kazdemu mezczyznie grozi rak prostaty.
> Czy poddasz sie podwiazaniu nasieniowodow zeby raka uniknac.

Jestem kobieta ..... :-))))

(...)
> Moze ktos komu usunieto wyrostek robaczkowy tez pozostanie
> genetycznie poszkodowany.
>
> Przeciez w lekach homepatycznych skuteczna jest obecnosc 1 molekuly
> substancji aktywnej w rozpuszczalniku

Moze sie zdarzyc tez tak, ze nie bedzie tam ani jednej molekuly, to duze
rozcienczenie nieprawdaz? ;-)

> a moze ten 3 migdal czy wyrostek robaczkowy
> wydzielaja dziennie te kilka molekul, niezbednych dla naszej
> odpornosci na nowotwory czy
> te kilka molekul wydzielanych przez 3 migdal jest odpowiedzialnych
> za poczecie dziecka ?
>
> jestes tego pewny ze tak nie jest ?
> D.

Tak wyrostka tez nie nalezy usuwac niech sie zapali, perforuje itp, wtedy
napewno "nosiciel" takigo wyrostka nie zachoruje na raka. Bo
niezdazy...Bzdury panie kolego posuwacie.

Asia

22. Data: 2000-04-28 20:20:39

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak wyrostka tez nie nalezy usuwac niech sie zapali, perforuje itp, wtedy
> napewno "nosiciel" takigo wyrostka nie zachoruje na raka. Bo
> niezdazy...Bzdury panie kolego posuwacie.
>
> Asia

Witaj Asiu,

gdy jest zapalenie to jest wyzsza koniecznosc.
Ale gdy nie ma, to lepiej poczytac Medline niz od razu rach ciach trach
i wyciety.
D.

23. Data: 2000-04-29 10:29:44

Temat: Re: Trzeci migdal
Od: "krys" <k...@p...avt.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz <t...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Moze ktos posluchal twojej rady i usunal dzisiaj 3 migdal u corki
> a ta moze nie bedzie mogla urodzic dziecka,
> a za 5 lat odkryja zwiazek miedzy mkigdalem a owulacja i zaplodnieniem
> i wtedy bedzie za pozno na
> przywrocenie usunietego, ukrytego zmyslu reagujacego na feromony i
> laczacego ludzi w pary, zdolne do reprodukcji i prokreacji.

No..., to juz chyba przesada... Mam 2 dzieci, a nigdy nie mialam trzeciego
migdalka...Wychodzi na to, ze to sprawka bociana.
--
Justyna

24. Data: 2000-05-03 16:28:44

Temat: Re: usuniecie
Od: "JDA" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> gdy jest zapalenie to jest wyzsza koniecznosc.
> Ale gdy nie ma, to lepiej poczytac Medline niz od razu rach ciach trach

A kto mówi o usuwaniu czegokolwiek w momencie gdy to cos nie powoduje
jakichs dolegliwosci ?

bol w klatce piersiowej
trądzik
ciemna cera