Trzecie zapalenie najądrza

1. Data: 2006-01-24 20:15:08

Temat: Trzecie zapalenie najądrza
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy istnieje inny sposób leczenia zapalenia jądra (najądrza) niż leczenie
antybiotykami? Mąż ma już trzecie zapalenie w ciągu 9 miesięcy - znów jest w
szpitalu i dostaje serię antybiotyków. Słyszałam, że można przeprowadzić
jakiś zabieg "czyszczący" chore jądro i podobno daje on dobre rezultaty. Nie
wiem jednak, czy to prawda. Proszę o pomoc osoby, które spotkały się z tą
chorobą.

Pozdrowienia
Dorota

2. Data: 2006-01-25 09:10:29

Temat: Re: Trzecie zapalenie najądrza
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

.> znów jest w szpitalu
Nie wiem, czy to istotne, ale nasz szpital nie ma oddziału urologicznego.

D.

3. Data: 2006-01-25 10:27:39

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości

> Czy istnieje inny sposób leczenia zapalenia j?dra (naj?drza) niż
> leczenie antybiotykami? M?ż ma już trzecie zapalenie w ci?gu 9
> miesięcy - znów jest w szpitalu i dostaje serię antybiotyków.
> Słyszałam, że można przeprowadzić jaki? zabieg "czyszcz?cy" chore
> j?dro i podobno daje on dobre rezultaty. Nie wiem jednak, czy to
> prawda. Proszę o pomoc osoby, które spotkały się z t? chorob?.

Jeśli etiologia jest bakteryjna, to nie ma innego wyjścia. Zwykle
pierwotnym problemem jest prostata siejąca bakterie wstecznie. Powinno
się zrobić posiew (najlepiej po masażu prostaty), tak, by rosło na
podłożu to co z prostaty a nie z cewki. Wybrać antybiotyk i
prawdopodobnie przeleczyć nim przez miesiąc.
Bywa jednak i tak, że zapalenie jest spowodowane zwrotnym zarzucaniem do
najądrza. I wtedy też może nawracać.
Ogólnie to maż ma nieciekawie, bo do rozkoszy to nie należy:-(
--
Marek Li

4. Data: 2006-01-25 10:50:13

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogólnie to maż ma nieciekawie, bo do rozkoszy to nie należy:-(
> --
Dzięki za odpowiedź. Sądząc po wyglądzie mojego pana, ból musi być naprawdę
straszny.

D.

lampby UV-grzybice
Rozrusznik serca
Prośba o przetłumaczenie
Jaki środek przeciwlękowy/przeciwne rwicowy?
Uczulenie na salicylany