Tuje

1. Data: 2003-07-07 17:09:02

Temat: Tuje
Od: "TOMEK <Tommy>" <t...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Jak sie rozmnaża krzewy z gatunkow tujowatych??

Jak oderwac i jaki najlepiej ukorzeniacz kupic.

TOMEK <Tommy>
t...@s...info
gadu-gadu: 144284

2. Data: 2003-07-07 19:48:06

Temat: RE: Tuje
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!!
>
> Jak sie rozmnaża krzewy z gatunkow tujowatych??
>
> Jak oderwac i jaki najlepiej ukorzeniacz kupic.
>
> Pozdrawiam
>
> TOMEK <Tommy>

Przez sadzonki półzdrewniałe póżnym latem.
sadzonką nazywamy część łodygi lub korzenia lub liścia , która po
oddzieleniu od rosliny i umieszczeniu jej w odpowiednich warunkach
np;(wilgotnej ciepłej glebie) zdolna jest do odtworzenia nowej, kompletnej
rośliny.Sadzonka powinna mieć przynajmniej jeden węzeł liściowy z pąkiem
pachwinowym.Z pąka rozwija się pęd, a ukorzenienie następuje przez
wytworzenie korzeni przybyszowych, których pojawienie się poprzedzone jest
często wytworzeniem kalusa.
Tyle w skrócie.
Ja używam ukorzeniacz 'A' dostępny w każdym sklepie ogrodniczym.
:-) Bogusław

Dawniej a dziś

Wanda leży w naszej ziemi,
Bo nie chciała Niemca
I wolała w Wisłę wskoczyć
Niż wziąć cudzoziemca.
Wanda leży na kanapie
I nóżkami fika,
Wykąpała się w łazience,
Czeka na Anglika.

fraszka anonimowa 1900-1935

3. Data: 2003-07-07 19:51:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie rozmnaża krzewy z gatunkow tujowatych??
>
> Jak oderwac i jaki najlepiej ukorzeniacz kupic.

> [...]

To pytanie już dzisiaj było.

Pozdrawia boletus

Ps.Oderwij normalnie i wsadź do gleby,ot cała
filozofia.

4. Data: 2003-07-07 21:12:42

Od: "TOMEK <Tommy>" <t...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Ale zwygla galazke oderwac i pusci korzenie?

5. Data: 2003-07-08 06:16:35

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez ukorzeniacza też się ukorzenią:):):) Sprawdziłam!!!
Pozdrav.Rene
> Jak sie rozmnaża krzewy z gatunkow tujowatych??
>
> Jak oderwac i jaki najlepiej ukorzeniacz kupic.

TUJE
Wykład inauguracyjny
Winogron czy winorośl?
Żarniowiec