Tupet

21. Data: 2020-06-29 18:03:03

Temat: Re: Tupet
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.06.2020 o 14:43, XL pisze:

> A ty znasz oczywiście także te, co nie wyszły.

O czym ty znowu bredzisz? To co zostało ujawnione ci nie wystarczy? Za
mało dla ciebie? Ile jeszcze potrzebujesz przykładów żeby stwierdzić, że
coś jest w tej instytucji nie w porządku?

Ty faktycznie jesteś upośledzona, bo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

> No super, że masz takie wtyki - to podaj, ile tej ,,ilości" ,,nie wyszło na
> jaw"

No super, że masz urojenia.

Skala tego co już zostało ujawnione normalnemu człowiekowi wystarczy.
Ale ty oczywiście zamiast odnieść się do sedna, tworzysz jakieś bajki.
Byle tylko uciec od tematu, bo doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, co
w tym waszym kościele się odpierdala. Doskonale sobie zdajesz sprawę i
właśnie dlatego to robisz.
Obrzydliwe wyrachowanie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2020-06-29 18:08:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.06.2020 o 15:35, XL pisze:

> Tak to widzisz?

A co cię tak dziwi, że gość tak cię postrzega, skoro się taką przedstawiasz?

> Twoj problem.

Nie. To problem gwałconych dzieci przez pedofilów, których
usprawiedliwiasz "a bo gdzie indziej też zdarzają się pedofile".
Masz wyjebane na te dzieciaki. Dla ciebie najważniejsze jest
"usprawiedliwić" i "wytłumaczyć" sukienkowego pedofila.
Te dzieciaki mają problemy właśnie przez takich jak ty.
Obrzydliwe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2020-06-29 18:34:45

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Gazebo. Robiłem tu kilka podejść. Zawsze to samo. Trolle z kompleksami rozwalają
każdy temat. Atakują swoimi poglądami nie mając na nie żadnych dowodów. Każda grupa
dyskusyjna z której nie można wyrzucić trolli w końcu tak kończy. Jedynie moderowanie
pomaga.

24. Data: 2020-06-29 18:40:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/06/2020 o 17:34, z...@g...com pisze:
> [...]
dyskusyjna z której nie można wyrzucić trolli w końcu tak kończy. Jedynie moderowanie

moderowane grupy upadly, nie wiem co powiedziec, o ta konkretnie grupe
walczono aby nie byla moderowana, zeszla tu polityka, zeby tylko, znaki
czasu?

--
gazebo

25. Data: 2020-06-29 18:40:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> dowodów. Każda grupa dyskusyjna z której nie można wyrzucić trolli w
> końcu tak kończy. Jedynie moderowanie pomaga.

Niom.
Następne 50 lat ,,moderowania" ci się marzy, krasnalu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2020-06-29 19:50:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/06/2020 o 17:40, XL pisze:

> Niom.
> Następne 50 lat ,,moderowania" ci się marzy, krasnalu.

dawaj zdjatka

--
gazebo

27. Data: 2020-06-29 20:01:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> dawaj zdjatka

Kup sobie świerszczyki. W sam raz dla ciebie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

28. Data: 2020-06-29 23:19:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> "usprawiedliwić" i "wytłumaczyć" sukienkowego pedofila.
> Te dzieciaki mają problemy właśnie przez takich jak ty.

Kiciuś, kończę z tobą wszelką dyskusję.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

29. Data: 2020-06-29 23:34:28

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Skoro nie chcesz dyskutować z Kviatem to może mnie odpowiedz czy dziecko molestowanie
przez księdza doznaje zbliżenia z Bogiem przez ten akt?

30. Data: 2020-06-30 00:27:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Skoro nie chcesz dyskutować z Kviatem to może mnie odpowiedz czy dziecko
> molestowanie przez księdza doznaje zbliżenia z Bogiem przez ten akt?

Kiciuś2, skąd tobie do główeńki przyszło, że chcę z tobą dyskutować lub
choćby na cokolwiek ci odpowiadać - zaiste nie sposób dociec.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

S-POKO :-)
BeastMilk made by BillyGates czyli walka z karmieniem piersiom
Stuhry i Szczurki...
Życzenia na niedzielę :)
A.D. 2020!