Tupet

31. Data: 2020-06-30 02:14:21

Temat: Re: Tupet
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-29 18:40, XL wrote:

> Niom.
> Następne 50 lat ,,moderowania" ci się marzy, krasnalu.

//zeby nie powiedziec: 'social credit'...

https://klubjagiellonski.pl/2019/07/17/authoritarian
ism-on-technological-steroids-the-chinese-social-cre
dit-system/

//mysle, ze tylko na to czekajom... te neo...

32. Data: 2020-06-30 02:17:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-30 02:14, Izaura wrote:

> [...]
ism-on-technological-steroids-the-chinese-social-cre
dit-system/

> //mysle, ze tylko na to czekajom... te neo...

//i polish version:

https://klubjagiellonski.pl/2019/05/22/autorytaryzm-
na-technologicznych-sterydach-chinski-system-zaufani
a-spolecznego/

33. Data: 2020-06-30 02:31:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-29 23:34, z...@g...com wrote:
> Skoro nie chcesz dyskutować z Kviatem to może mnie odpowiedz czy dziecko
molestowanie przez księdza doznaje zbliżenia z Bogiem przez ten akt?

//doznaje spotkania z agienturom...

https://www.codzienna.net/komunistka-bella-dodd-przy
znala-ze-zachecala-homoseksualistow-do-kaplanstwa-ab
y-prowadzac-podwojne-zycie-niszczyli-kosciol-od-srod
ka-8533/

34. Data: 2020-06-30 02:33:57

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-29 15:49, gazebo wrote:

> no cos ty? a moralnosc Kalego wiecznie zywa, widzisz, przepraszam za ta
> niechciana familarnosc, dozylem czasow, kiedy to chwali sie, ze to ktos
> nie uderzyl, nie ukradl badz nie postapil zle, podczas gdy nie tak znowu
> dawno temu tepiono zle uczynki a cala reszta byla po prostu normalnym
> ludzkim zachowaniem

//j.w.

35. Data: 2020-06-30 02:35:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-29 18:03, Kviat wrote:

> O czym ty znowu bredzisz? To co zostało ujawnione ci nie wystarczy? Za
> mało dla ciebie? Ile jeszcze potrzebujesz przykładów żeby stwierdzić, że
> coś jest w tej instytucji nie w porządku?
>
> Ty faktycznie jesteś upośledzona, bo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

> No super, że masz urojenia.
>
> Skala tego co już zostało ujawnione normalnemu człowiekowi wystarczy.
> Ale ty oczywiście zamiast odnieść się do sedna, tworzysz jakieś bajki.
> Byle tylko uciec od tematu, bo doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, co
> w tym waszym kościele się odpierdala. Doskonale sobie zdajesz sprawę i
> [...]

//nie wyobrazaszsobie, w swym rozumku, jak wiele jeszcze jest do
ujawnienia...

36. Data: 2020-06-30 08:59:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
ism-on-technological-steroids-the-chinese-social-cre
dit-system/

> //mysle, ze tylko na to czekajom... te neo...

Ani chybi. Pod kopułkami im się roi.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

37. Data: 2020-06-30 09:00:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
>>

> //i polish version:
>
> https://klubjagiellonski.pl/2019/05/22/autorytaryzm-
na-technologicznych-sterydach-chinski-system-zaufani

Nie trzeba, ale dzięki. Piąte przez dziesiąte rozgryzę i angielską :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

38. Data: 2020-06-30 09:10:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
znala-ze-zachecala-homoseksualistow-do-kaplanstwa-ab
y-prowadzac-podwojne-zycie-niszczyli-kosciol-od-srod

U nas czerwoni wprowadzali do KK homo i agenturę już od czasów Stalina.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

39. Data: 2020-06-30 09:13:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
znala-ze-zachecala-homoseksualistow-do-kaplanstwa-ab
y-prowadzac-podwojne-zycie-niszczyli-kosciol-od-srod

O, i w dodatku przewodnicząca Związku Nauczycieli. Ten ,,nasz" też taki
funkcyjny. Miłość do Stalina nadal trzyma w statucie ZNP.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

40. Data: 2020-06-30 09:13:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/06/2020 o 19:01, XL pisze:

> Kup sobie świerszczyki. W sam raz dla ciebie.

o kurwa, to byja zajebista gazetka, dziekuje za wspomnienie

--
gazebo

S-POKO :-)
BeastMilk made by BillyGates czyli walka z karmieniem piersiom
Stuhry i Szczurki...
Życzenia na niedzielę :)
A.D. 2020!