Turnus reh. w "Sanwicie" w Iwoniczu Zdroju

1. Data: 2009-03-01 09:37:48

Temat: Turnus reh. w "Sanwicie" w Iwoniczu Zdroju
Od: "tele" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szukam informacji na temat warunków i opini na temat sanatorium "Sanvit" w
Iwoniczu Zdroju - czy ktoś z szanownych forowiczów był tam?

2. Data: 2009-03-03 08:51:17

Temat: Re: Turnus reh. w "Sanwicie" w Iwoniczu Zdroju
Od: "milandau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

znam sanvit ale w ciechocinku

3. Data: 2009-03-05 12:03:08

Od: "Michał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W samym "Sanvicie" nie byłem, bo jest on niedostepny dla wózkowiczów. A do
wejścia prowadzi ogromna ilość schodów... Jednak kurowałem się trochę wyżej
(Sanvit wchodzi w skład sanatoriów położonych na górze), w Wiśłe-Margot. Sam
budynek ładnie położony, panorama całego Iwonicza. Od znajomego, który
odwiedził budynek, wiem, że Sanvit to standard, czysto, bez rewelacji. Jest
skromna strona Sanvitu: http://www.sanvit-iwonicz.sanatoria.com.pl/

Pozdrawiam, Michał. ( www.stronamichala.net )

Użytkownik "tele" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> Szukam informacji na temat warunków i opini na temat sanatorium "Sanvit" w
> Iwoniczu Zdroju - czy ktoś z szanownych forowiczów był tam?

prosba
zakup kontenera mieszkalnego jako mieszkanie socjalne
Kontakt z Ono (MariaT)
załozenie konta w banku & kłopot z podpisem
czy cała ulga rehabilitacyjna?