Okulary

1. Data: 2009-03-04 18:01:05

Temat: Okulary
Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś odliczał okulary w PIT? Ja mam fakture za okulary i nie wiem czy
można to odliczyć!
Pozdrrawiam
Staszek

2. Data: 2009-03-04 18:18:06

Temat: Re: Okulary
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmotoryzowany pisze:
> Czy ktoś odliczał okulary w PIT? Ja mam fakture za okulary i nie wiem czy
> można to odliczyć!
> Pozdrrawiam
> Staszek

O ile masz jakiś dokument, że Twoja niepełnosprawność jest z tytułu
stanu narządu wzroku i jesteś w stanie przekonać w razie draki urzędnika
z US, że jest to dla Ciebie przyrząd niezbędny do codziennego
funkcjonowania, to bez problemu. Ja już kilka par okularów odliczyłem.
Ale dla mnie okulary, to tak, jak wózek dla kulawca, czy aparat słuchowy
dla głuchego.
Okularów do czytania zapewne nie będziesz mógł odliczyć.

pozdrawiam
robercik-us

Turnus reh. w "Sanwicie" w Iwoniczu Zdroju
prosba
zakup kontenera mieszkalnego jako mieszkanie socjalne
Kontakt z Ono (MariaT)
załozenie konta w banku & kłopot z podpisem