Tusz do rzęs Pierre Arthes XXL - odszczekuję :)

1. Data: 2005-05-26 10:02:55

Temat: Re: Tusz do rzes Pierre Arthes XXL - odszczekuje :)
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi wrote:

> Dziękuję. Właśnie skończyłam karierę jako fioletowłosa z blond pasemkami
> przeplatanymi wiśnią. Teraz jestem złocisty kasztan. Aż dziwnie mi tak
> spokojnie i jasno;-)

nie wiadomo, czego gratulowac, poprzedniego koloru czy obecnego,
w takim razie gratuluje obydwu :)

-- kasica, ktora tez planuje cos... innego

1. Data: 2005-05-26 19:02:40

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal w wiadomosci

> -- kasica, ktora tez planuje cos... innego

Na lato to jak najbardziej wypadaloby cos zmienic.
Mam nadzieje, ze wyjdzie dobrze.

hiver, co sie jutro przeprowadza <jupi>

1. Data: 2005-05-26 23:05:01

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi wrote:
> Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal w wiadomosci

> Na lato to jak najbardziej wypadaloby cos zmienic.
> Mam nadzieje, ze wyjdzie dobrze.

ha, dzieki, w przyszlym tygodniu ruszam do fryzjera :)
milych wszelkich dalszych zmian :)

-- kasica

1. Data: 2005-05-27 15:54:35

Temat: Re: Tusz do rzęs Pierre Arthes XXL - odszczekuję :)
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -- kasica, wierna uzytkowniczka maybeliny (co prawda skleja, ale
> wszystkie sklejaja)
o, nie wszystkie...
Dior wychwalany, na mnie nie zrobił tak oszałamiającego wrażenia. Rzęsy
jakie były, takie są, ale - faktem jest, że ten rzęs nie skleja.

pozdrawiam,

1. Data: 2005-05-27 18:45:07

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

x wrote:

> o, nie wszystkie...
> Dior wychwalany, na mnie nie zrobił tak oszałamiającego wrażenia. Rzęsy
> jakie były, takie są, ale - faktem jest, że ten rzęs nie skleja.

pozwole sobie jednak w to nie uwierzyc :)

-- kasica

1. Data: 2005-05-27 18:49:24

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozwole sobie jednak w to nie uwierzyc :)
Mnie tez Dior nie skleja rzes. :) Inny fakt, ze mnie malo który tusz skleja
rzesy. Mialam problem z Bourjois Pump Up The Volume, ale okazalo sie, ze po
dwóch tygodniach walk mu przeszlo. Za swiezy byl. :)

Pozdrawiam,
sealpup

[fryzjer] - zalety malych miasteczek :)
pasma