Twarz mi się cieszy ...

1. Data: 2004-05-09 22:46:09

Temat: Twarz mi się cieszy ...
Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twarz mi się cieszy ...

Fajny stan, złoty środek na wszystkie rozterki życia codziennego :)).
Zawsze jak mam jakiś problem to staram się podejść do niego poważnie,
aczkolwiek ze skromnym uśmieszkiem na twarzy żeby spojrzeć na niego z innej
strony i znaleźć jak najlepsze rozwiązanie ...

Przez co chodzi o mnie opinia cynicznego optymisty - no cóż, ale dzięki temu
czuje się lepiej. Czasami niektórym brakuje wiary w lepsze jutro :/, ja
jednak uważam że nie ma co się na zapas martwić ;))).

Dlatego jeśli macie jakiś problem - to z dziewczyną, chłopakiem czy samym
sobą - to zamknijcie oczy, uśmiechnijcie się i 'stańcie obok' siebie patrząc
na problem z 3 perspektywy. Dystans z odrobinką uśmieszku daje połączenie
dzięki któremu możemy dojść do ciekawego rozwiązania sytuacji.
Wiem - czasem się nie da, ale za to czasem się da :)))

/nie komentujcie tego ! to tylko takie moje wywody. hi hi hi ....

1. Data: 2004-05-11 08:15:17

Temat: Re: Twarz mi się cieszy ...
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 10 May 2004 00:46:09 +0200, na pl.sci.psychologia, shadowofdarknes
napisal(a):

> /nie komentujcie tego ! to tylko takie moje wywody. hi hi hi ....

Gówno mnie to obchodzi.

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-05-11 11:59:31

Od: "venahis" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

> Gówno mnie to obchodzi.

Gówno mni eobchodzi twoje gówno!

1. Data: 2004-05-11 12:13:02

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 May 2004 13:59:31 +0200, na pl.sci.psychologia, venahis napisal(a):

> Gówno mni eobchodzi twoje gówno!

Twoje gówno obchdzące moje gówno to największy szczyt gówna, jaki
widziałem!

A poza tym mam to w dupie.

1. Data: 2004-05-11 13:38:47

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje gówno obchdzące moje gówno to największy szczyt gówna, jaki
> widziałem!

No tak, bo przecież nie widzisz sam siebie....

> A poza tym mam to w dupie.

Taaa ....
Ale musisz mieć rozepchaną :))))

1. Data: 2004-05-11 13:39:54

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

> Gówno mnie to obchodzi.

No to po co odpisujesz ?
Przecież to Cie "gówno obchodzi"...

1. Data: 2004-05-11 13:45:10

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 May 2004 15:39:54 +0200, na pl.sci.psychologia, shadowofdarknes
napisal(a):

> Przecież to Cie "gówno obchodzi"...

Nie tylko mnie, ZTCW to resztę grupy też.
Pragnę ci pokazać, jaki jesteś beznadziejny.

1. Data: 2004-05-11 13:45:53

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 May 2004 15:38:47 +0200, na pl.sci.psychologia, shadowofdarknes
napisal(a):

> No tak, bo przecież nie widzisz sam siebie....

rany!

> Taaa ....
> Ale musisz mieć rozepchaną :))))

Czy Ty na serio nie widzisz co piszesz?
"Suchar" to za małe określenie...

1. Data: 2004-05-11 14:01:25

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko mnie, ZTCW to resztę grupy też.
> Pragnę ci pokazać, jaki jesteś beznadziejny.

może przestań, z łaski swojej, wypowiadać sie za grupę?

Aska
PS.nie trudź się odpisywaniem. No chyba, że chcesz mieć ostatnie zdanie;)

1. Data: 2004-05-11 14:13:19

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 May 2004 16:01:25 +0200, na pl.sci.psychologia, jbaskab napisal(a):

> może przestań, z łaski swojej, wypowiadać sie za grupę?

Nie piszę tego bezpodstawnie.
Gdyby post shadowa kogoś zainteresował, odpisałby na niego w ciągu prawie
dwóch dni które minęły od czasu, gdy shadow go wysłał, prawda?

Za to na moją wulgarną odpowiedź odpisały dwie osoby. W sumie mogę też
policzyć Ciebie Asiu - to będą razem trzy.
Sami widzicie czego wam trzeba, drodzy grupowicze.

Oto więc jestem :)

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004
"twe posty nie wnoszą nic oprócz twojej flustracji i nerwowości"

Re: Nie wiem co robić, proszę o pomoc.
Re: Nie wiem co robić, proszę o pomoc.
Z cyklu 'Znaki czasu': Zakaz poczynania dzieci
Co to może być i jak to leczyć ?
W-wa-gdzie psycholog???