Tylko dla inteligentnych

1. Data: 2015-05-24 01:36:53

Temat: Tylko dla inteligentnych
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.cda.pl/video/12132596

2. Data: 2015-05-24 02:10:04

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=a57oIDwFkiE

Jeśli zamierzalibyśmy debatować nad istnieniem bogów, musielibyśmy zastanowić się, o
jakich typach bogów mielibyśmy rozmawiać - nie można po prostu pominąć tej kwestii,
jakby odpowiedź była oczywista. Na przykład chrześcijański bóg zdaje się być
zdecydowanie psychopatyczny przez większość czasu. Co byś zrobił, gdyby taki bóg
naprawdę istniał?

Czy etycznie jest czcić psychopatę i spełniać posłusznie jego rozkazy?

Jest rzeczą oczywistą, że zgodnie z każdym ludzkim standardem, czyny Boga są
psychopatyczne. Biblia jest pełna przykładów i tylko ludzie, którzy nie czytają
Biblii, mogą twierdzić, że jest inaczej.

3. Data: 2015-05-24 02:15:45

Temat: Re: Tylko dla inteligentnych
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-24 o 02:10, Penetrator pisze:

> Jest rzeczą oczywistą, że zgodnie z każdym ludzkim standardem, czyny Boga są
psychopatyczne. Biblia jest pełna przykładów i tylko ludzie, którzy nie czytają
Biblii, mogą twierdzić, że jest inaczej.

nie czytam znaczy moge :]

--
gazebo

4. Data: 2015-05-24 02:30:55

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]

psychopatyczne. Biblia jest pełna przykładów i tylko ludzie, którzy nie czytają
Biblii, mogą twierdzić, że jest inaczej.

Też się nie interesowałem jakimś prymitywnym wymysłem , zawsze kojarzył mi się z
obleśnym brudnym dziadem, którym epatują katolicy, rozdając infantylne obrazki
dzieciom. Dopiero w więzieniu zauważyłem, że głównie psychopaci są bardzo religijni i
zachowują się jak pewien Rosyjski car, czyli modlitwa i torturowanie innych, modlitwa
i znęcanie, modlitwa i przemoc, modlitwa i pozy jakby kogoś gwałcili. Zauważyłem że
teksty z bibli im smakują jako przyzwolenie i po chwilach zachwytu jeb jakiegoś
więźnia, czy też mu zapałkami dziarę na plecach skrobali - zerżnij mnie w dupę-,
którą usunie tylko operacyjnie i modlitwa i bóg jest wielki.

5. Data: 2015-05-24 02:51:07

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na wolności, w społeczeństwie, skupisko psychopatów jest najbardziej widoczne u
egzorystów. Dlatego, że mamy kogoś chorego psychicznie, czyli zupełnie bezbronnego
przed oprawcą egzorcystą, a taki egorysta, który wcale nie wierzy w jakegoś szatana,
gdzie tym bardziej wiadomo że ten człowiek jest chory co robi. ? Zupełnie na zimno
torturuje tego człowieka, manipuluje otoczeniem że ten chory jest opentany, by nie
wzbudzać sprzeciwu i znęca się przez wiele dni, na zimno nad tym chorym. Widzisz
psychopatia.

6. Data: 2015-05-24 11:53:15

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:
> http://m.cda.pl/video/12132596

W takim razie dlaczego tobie pozwolił żyć?

7. Data: 2015-05-24 12:12:34

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-24 o 11:53, d...@g...com pisze:

> W takim razie dlaczego tobie pozwolił żyć?

nie jestem taki agresywny

--
gazebo

8. Data: 2015-05-24 14:13:03

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

d...@g...com
użytkownik Penetrator napisał:
> http://m.cda.pl/video/12132596

W takim razie dlaczego tobie pozwolił żyć?

Bo brodaty psychopata to wymysł, jednak sekta która promuje psychopatę, wzory takiego
rodzaju...jest w konsekwencji dlatego taka zbrodnicza i jebiąca dzieci.

A i dlatego ma być lepiej...
Nic nowego...
Irlandia właśnie zalegalizowała homozwiązki
Merkury w retrogradacji...
Seks po gejowsku u hetero.