UPRZEJMIE INFORMUJĘ, ZE NIE ODPOWIADAM NA CHAMSKIE ZACZEPKI!

1. Data: 2003-08-04 13:40:44

Temat: UPRZEJMIE INFORMUJĘ, ZE NIE ODPOWIADAM NA CHAMSKIE ZACZEPKI!
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie informuję, ze nie odpowiadam na chamskie zaczepki, które mają na
celu zdestabilizowanie tej grupy i które pochodzą spośród członków prywatnej
grupy dyskusyjnej założonej na Yahoo. Wszelkie te odpowiedzi na posty
odsmażane po tygodniach świadczą wyłacznie o awanturniczym charakterze
koterii wiadomej pani. Smutne i śmieszne zarazem jest takie funkcjonowanie.
Dlatego Bogu niech będą dzięki, ze ci ludzie przenieśli się na Yahoo.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-04 15:05:28

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-04 15:40, osoba przedstawiająca się jako 'dżdżownica'
zechciała zauważyć:

> [...]
> koterii wiadomej pani. Smutne i śmieszne zarazem jest takie funkcjonowanie.
> Dlatego Bogu niech będą dzięki, ze ci ludzie przenieśli się na Yahoo.

Liczę na to. I jako człowiek dobrej przystań na tymczasowy rozejm. Do
czwartku 00:00 GMT (do 2:00 w nocy ze środy na czwartek naszego czasu),
dajmy na to. Będzie to dobre 48 gdozin. Żadnych OT i żadnych
bezpośrednich aluzji do... już Ty wiesz czego. No i nie daj się
sprowokować. Zobaczymy, co z tego wyniknie.

R.

1. Data: 2003-08-05 01:42:24

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> bezpośrednich aluzji do... już Ty wiesz czego. No i nie daj się
> sprowokować. Zobaczymy, co z tego wyniknie.

Ależ Ryszardzie! Bez szyderstw. Warunki stawiasz. Jaki rozejm? Głupota nie
śpi! No i tak długi spokój, bo mnie nie było prawie cały dzień. Koń jaki
był, każdy zobaczył.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-05 09:56:08

Od: "ket-lo-poe" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koterii wiadomej pani. Smutne i śmieszne zarazem jest takie funkcjonowanie.
> Dlatego Bogu niech będą dzięki, ze ci ludzie przenieśli się na Yahoo.

Mam do ciebie prosbe, mozesz mi napisac na priv. jaki masz problem ?
masz moj e-mail k...@o...pl

1. Data: 2003-08-05 10:06:43

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ket-lo-poe" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
> Mam do ciebie prosbe, mozesz mi napisac na priv. jaki masz problem ?
> masz moj e-mail k...@o...pl
Dwa, trzy tyszące masz?
dżdżownica

1. Data: 2003-08-05 10:35:24

Od: "ket-lo-poe" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ket-lo-poe" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
> Dwa, trzy tyszące masz?
> dżdżownica

Dobrze :) Nie mam nic na skrzynce, zalozenie ze tu odpiszesz bylo trafne :)
Stuknij cos jeszcze madrego, najlepiej cos o gotowaniu.

kiszone ogorki
SKĄD TU TYLE SPAMIARZY?!
Litewskie swinskie uszy
OT z nutą nostalgii