USUNĄĆ CIĄŻE??!!!

1. Data: 2003-05-13 14:52:06

Temat: Re: Re: Re: USUNĄĆ CIĄŻE??!!!
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b9qcfd$ege$1@inews.gazeta.pl>
Magdalena Chlebna napisał(a):

> Odpowiedź wysłałam na priv - na konto.pl .

Dostalem. Postaram sie odpowiedziec wieczorem.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

howuser&userid=24845

1. Data: 2003-05-13 14:53:12

Temat: Re: USUNĄĆ CIĄŻE??!!!
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"LMB" <N...@s...pl> wrote in message

Przepraszam, czy to ty jestes ojcem tego "wszystkiego co ma sie r o z e j
s c"?

Kaska

1. Data: 2003-05-13 14:56:18

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek K:
> Chcialem podkreslic, ze takze jego.

Zapomniales przy tym podkreslic, ze zwlaszcza jej.

Czarek

1. Data: 2003-05-13 14:57:57

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> wrote in message
Dlatego też posty LMB, w których pisze
> jej, ze ona MUSI usunac ciaze, są nie na miejscu, i są nieodpowiedzialne.

Dodam jeszcze, ze sa zacheta do popelnienia przestepstwa. jak dlugo takie a
nie inne ustawodastwo ojbejmuje teren gdzie LMB mieszka, jego ( jej) zacheta
jest czynem przestepczym. Jezeli juz chceMY byc tacy dorosli, ze uprawiamy
seks - warto i ten aspekt doroslosci sobie przecwiczyc: ze
nieprzestrzeganie prawa wiaze sie z konkretnymi konsekwencjami. I zadne
wygadywanie na KK tu nic nie pomoze.

Kaska

1. Data: 2003-05-13 15:01:12

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
>technicznie sprawy maja sie tak :
<...>

Co nie znaczy ze jest to tak proste jak zajscie w ciażę - zwłaszcza dla
piętnastolatki. Wymaga nieco innego podejscia organizacyjnego i innego rodzaju
odwagi. Takie zabiegi - przyznasz, ze bardziej stresujace niz sama zabawa z
chlopakiem w doroslych - trudniej zakamuflowac.
A fakt, ze boi sie reakcji rodzicow moim zdaniem wskazuje na to , ze raczej
nie sa obojetni na jej poczynania, przyczym nie sadze aby ich reakcja
sprowadzała sie do mordu na niedoszlej matce. Choc z pewnoscia ich realcja sie
zmieni. Taki przyspieszony kurs dorastania - aby nadazyc za modelem
zachowania w koncu staje sie konieczny.

Marsel
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-13 15:03:14

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
> glupim nie jest ona ale jej chlopak ktory ja zaciazyl. facet ktory zaciaza
> dziewczyne to nikt inny jak lewa ciota.

Do tanga trzeba dwojga. Jak w takim razie nazwiesz dziewczyne, ktora
dopuscila do tego aby ja ten chlopak zaciazyl, jak to okreslilas?
Az sie cisnie na usta - jak nie uwazalas jak robilas to teraz rob jak
uwazasz.
Jedyne sluszne rozwiazanie to przede wszystkim zawiadomic rodzicow. I
dopiero razem z rodzicami zadecydowac co dalej.

Joanna

1. Data: 2003-05-13 15:05:51

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego poleca sie dziecku kontakt z instytucją a nie rozmowe z
rodzicami
> w pierwszej kolejnosci?

Moze dlatego iz fakt,ze nie powiadomila o tym rodzicow i boi sie tego , juz
sam w sobei swiadczy,ze ma jakies rodzinne problemy?

KAZDA konsultacja w tak waznej sprawie jest sensowna. Natomiast rodzice
dowiedza sie i tak, i tak. Niech Kszysia nie liczy na to,ze pojdzie na
zabieg sekretnie i matka nie wyczuje sprawy!.

Inni, doswiadczeni ludzie moga pomoc JAK ma z rodzicami rozmawiac, moga
takze uczestniczyc w takiej rozmowie, zapobiegajac sama swoja obecnoscia,
niepotrzebnym awanturom, nakierowujac sprawe na skoncentrowanie sie na
przemysleniu i podjeciu decyzji.

( zakladam tutaj, ze elcina Federacja nie dopuszcza sie do zachety do
popelniania przestepstwa, chocby nie wiem jakie Federastki poglady na sprawe
aborcji, badz legalizacji aborcji, mialy)

Kaska

1. Data: 2003-05-13 15:06:34

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b9r0l8$l3ll6$1@ID-192479.news.dfncis.de>
Pyzol napisał(a):

> ICH dziecko. DZIECKO.

Ich, ale tylko ona moze miec wplyw na usuniecie go.
Ojciec nie ma nic do gadania, wiec - jakby nie patrzec - dziecko jest
troszke bardziej jej, niz jego.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Nie czuje sie odpowiedzialny za slowa, bo i tak nikt mnie nie slucha

1. Data: 2003-05-13 15:06:45

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> MAM 15LAT...WPADLAM Z MOIMCHLOPAKIEM... JESTEM W DRUGIM MIESIACU
> CIAZY...RODZICE JESZCZE NIC NIE WIEDZA...STRASZNIE SIE BOJE....MARCIN-0JCIEC
> DZIECKA NALEGA ABYM JE USUNELA...JA TEGO NIE CHCE...CO ROBIC??!!

moja rada dla ciebie to powiedziec rodzicom. to nie jest latwe, wiem to, ale
nie ma lepszych ludzi aby ci pomogli niz twoi rodzice. nie podejmuj decyzij
sama, jestes jeszce mlodziutka. zaufaj rodzicom.
a takiego chlopaka to rzuc natychmiast, on nie jest ci doniczego potrzebny.
facet ktory karze ci cos takiego zrobic nie nadaje sie do niczego a juz napewno
nie na zyciowego partnera. teraz liczysz sie tylko ty i dziecko.

Kasia

1. Data: 2003-05-13 15:09:00

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK"

> Ich, ale tylko ona moze miec wplyw na usuniecie go.
> Ojciec nie ma nic do gadania,

Nieprawda. I ma, i gada, i ona to gadanie bierze pod uwage.

Kaska

Zapytanie.
co za zycie...
Charyzma i charyzmatycy
patologiczny przejaw niezadowolenia - przyklad
POMOCY!!!!!!!