motocykl

1. Data: 2003-05-12 22:44:12

Temat: motocykl
Od: "wieslaw" <w...@N...it.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kiedys czesto zgladalem na te grupe. Mialem wowczas pewnie problemy z
delikatnie
mowiac "samopoczuciem". Szukalo sie wowczas roznego rodzaju ucieczek od
rzeczywistosci.
Najlatwiej dostepne bylo piwko w pabie. Ostatnio kupilem sobie motocykl
Suzuki GS500e i mowie
wam, to dopiero daje ucieczke od codziennosci. Siadajac na motocykl czuje
sie tak jakbym przenosil
sie w inny wymiar, byl calkiem odgrodzony od wszelkich problemow. Po kilku
godzinach jazdy schodzi sie
czujac zadowolenie, radosci i taki specyficzny niewzruszony spokoj. Zadem
pycholog nie podopowiedzial
mi takiego rozwiazania. Jesli ktos szuka oderwania od nudy, uwolnienia sie
od szarych blokowisk, niech
kupuje motocykl i jedzi - to dziala lepiej niz piwo i pewnie jakies dragi
(chyba ze Drag Star).

Wieslaw

1. Data: 2003-05-13 06:42:02

Temat: Re: motocykl
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wieslaw <w...@N...it.pl> napisał(a):

> [...]

> Jesli ktos szuka oderwania od nudy, uwolnienia sie od szarych blokowisk,
> niech kupuje motocykl i jedzi - to dziala lepiej niz piwo

dzięki za ten 'post' :)))

Ty znalazłeś swoją "jasną stronę księżyca"
Twój "motocykl" jest czerpaniem przyjemności z rzeczywistości
która Cię otacza. ;)
mroki tej "ciemnej strony" są tylko fikcją, wyobraźnią, abstrakcją... :-(

gratulacje!!!

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

--
każdy tworzy "Teorię Czasu"

[ksRobak]

1. Data: 2003-05-13 07:41:50

Od: Janek K <jankul1@sink_spam_autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wieslaw" <w...@N...it.pl> wrote in

> [...]
> sie od szarych blokowisk, niech
> kupuje motocykl i jedzi - to dziala lepiej niz piwo i pewnie jakies

You like smoke and lightning,
Heavy metal thunder,

A inny woli przejsc sie czasem noca przez Puszcze Kampinoska. Najlepiej w
burzowa noc. ;-)

Pozdrowka, zdrowka i sie nie zabij :-)

Janek

--
"It is bad to carry even a good thing too far. Even concerning things
such as Buddhism, Buddhist sermons, and moral lessons, talking too much

1. Data: 2003-05-13 12:25:50

Od: "iks" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawa odskocznia, też tak bym chciał i mam w planach to zrobić.. jednak
nie w najbliższym okresie... gdyż co najwyżej stać by mnie było na motorynke
lub komarka a to śrenia przyjemośc...

1. Data: 2003-05-13 13:17:09

Od: "Wieslaw" <w...@5...it.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iks" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> ciekawa odskocznia, też tak bym chciał i mam w planach to zrobić.. jednak
> nie w najbliższym okresie... gdyż co najwyżej stać by mnie było na
motorynke
> lub komarka a to śrenia przyjemośc...

Mysle, ze motorynka tez moze dac duzo frajdy. A mnie tez nie bylo stac na
motocykl.
Wiecznie odkladalem to na nieokreslone lepsze czasy. Doszedlem do wniosku,
ze to moze teac wieczenie. Wiec poszedlem do banku i wzialem kredyt. Place
212 zl miesiecznie i dodam ze zadnych rat nie splacelem z taka chcecia.
Uczucie
kiedy spelniaja sie marzenie jest naprawde niesamowite. Balem sie, ze kiedy
to marzenie
zostanie spelnione to pojawi sie pustka. A gdzie tam! Jest jeszcze tyle
rzeczy do
zrobienia, ze zycia nie starczy.

Pozdrawiam

Wieslaw

1. Data: 2003-05-13 13:42:12

Od: s...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godzinach jazdy schodzi sie
> czujac zadowolenie, radosci i taki specyficzny niewzruszony spokoj.

Ha ! Czlowieku ! Dokladnie ! :)
Mnie tez motocykl (i to wlasnie GS500E!) pomogl przejsc przez najbardziej
pokrecone fazy zycia... duzo by opowiadac... ;)

W skrocie :
Moja ex. zaszla w ciaze (nie ze mna oczywiscie)...
ja o tym nic wiedzialem... w dziwnych okolicznosciach sie dowiedzialem...
gdyby nie moto... moglo byc naprawde ze mna zle :(

Teraz naprawde nie wyobrazam sobie zycia bez moto :)
Pol roku temu spotkalem zajebista dziewczyne z ktora planuje
spedzic reszte zycia :)
Emocjonalnie stanlem mocno na nogach i smialo i z odwaga
spogladam w przyszlosc!

Trzymaj sie ! i do zobaczenia w trasie ! :)

Pozdrawiam !
Jakub.
GS500 Rulez ! ;)

1. Data: 2003-05-13 21:33:33

Od: "Anulka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czytuję posty pojawiające się na grupie od dawna i niektóre z nich muszę to
uczciwie przyznać "powalają" mnie na kolana. Z różnych powodów...
Wypadałoby Ci pogratulować, ale ....hmm....
Mówiąc wprost żaden psycholog nie doradziłby Ci zakupu motocykla z tej
prostej przyczyny, że reguluje on funkcjonowanie Twoich emocji. Jak sam
słusznie zauważyłeś zamieniłeś piwko w pubie na motocykl. To proste. A jeśli
chodzi o kwestie skuteczności działania takich "regulatorów" to rzeczywiście
motocykle uważane są za najskuteczniejsze (na równi z kilkoma innymi
regulatorami, ale to jest kwestia upodobań, gustów oraz w pierwszej
kolejności tego na ile emocje są "rozregulowane").
Pozdrawiam i życzę powodzenia
Ania

USUNĄĆ CIĄŻE??!!!
Zapytanie.
co za zycie...
Charyzma i charyzmatycy
patologiczny przejaw niezadowolenia - przyklad