Alarm alarm!!! izusek!!

1. Data: 2003-05-13 02:14:20

Temat: Alarm alarm!!! izusek!!
Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b9ok0a$18$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dzis zamierzam sie przeprowadzic o pietro wyzej. Sama dusza.
>
> pozdrawiam
> --
> Izabelka

ludzie! czy nie ma jakiejś jednostki inrewencyjnej na takie okoliczności!!

Izka nie daj się na bóg miły!
to tylko deprecha!
fatalna przemiana materii i tyle
dają na to jakąś farmakologie i sanatorium
a w grupach wsparcia cała kupa fajnych ludzi
i wcale nie musi być jak jest!
wcale nie musi

1. Data: 2003-05-13 06:07:47

Temat: Re: Alarm alarm!!! izusek!!
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

mania wrote:
> Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Ej! Iza!
Tylko nie 'łatwizna'... Swoją drogą miałem podobne pomysły (dwa razy) ale
przetrwałem - i dobrze. Później okazywało się, że te pomysły (nie wiedzieć
czemu) przychodzą wtedy gdy sukces o dwa kroki (serio). Gdybym się poddał
byłyby 'nici' - w jednym przypadku wystarczyło przetrzymać jeden dzień...,
dokładnie jeden dzień (w tym dniu znalazłem pracę w jedej z największych
S.A. w Polsce i moje życie zmieniło się na takie jakie sobie 'wymyśliłem' -
od tego momentu ciągnąłem już tylko za sznurek który został mi 'podany').

Zresztą Iza - jak chcesz możemy iść na kawę i pogadać. Pisz na priv'a (gdzie
mieszkasz? :).

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-05-13 07:51:00

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izo, a co jesli tam gdzie sie wybierasz bedzie jeszcze gorzej albo nie
bedzie niczego?
Czy zechcesz tak zaryzykowac?
Tycztom ma racje, zycie jest w stanie diamertalnie zmienic sie w krotkim
okresie czasu. To co teraz Cie doluje jutro moze wydac sie rzecza niewazna,
blaha lub zupelnie naturalna. Zycie jest tylko jedno i tylko ten jeden raz
mialo szanse stworzyc tak wrazliwa i wyjatkowa osobe jak Ty. Jesli swiat Cie
przerosl to stan na nogi i pokaz mu, ze nie da rady Cie zalamac. Jestes z
Augustowa (na to wskazuje twoj numer IP), moze znajda sie tu osoby z Twoich
okolic, ktore beda mogly z toba porozmawiac lub doradzic. Nie podejmuj
decyzji, ktore uniemozliwia Ci juz podjecie jakichkolwiek innych. Nadzieji
nie ma tylko dla ludzi zmarlych. Poki czlowiek zyje, jest bardzo duza
szansa, ze wszystko sie mu w zyciu ulozy.

1. Data: 2003-05-13 08:01:00

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izo. Jestes z Suwalek czy z Augustowa?

1. Data: 2003-05-13 13:46:46

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest mi dobrze. To tylko deprecha. Nie zrobie tego.
Bardzo mi pomogliscie i za to wam dziekuje. Przetrwam jakos to wszystko, mam
nadzieje, ze sie ulozy. Mam przyjaciol, mysle, ze oni mi pomoga. Nie
zwierzam im sie, oni nie wiedza o moich problemach, ale moge z nimi pogadac,
to juz cos.
Poza tym nie dam rady zrobic nic glupiego. Znalazlam sobie zainteresowanie.
Chce poglebiac swoja wiedze, to mnie podtrzymuje.
Jeszcze raz dzieki. Jak cos pojdzie nie tak, to sie odezwe jesli moge.

pozdrawiam,
Iza

1. Data: 2003-05-13 13:49:09

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Izo. Jestes z Suwalek czy z Augustowa?

Za Augustowem mieszkam.

1. Data: 2003-05-13 13:52:36

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze to przez depresje. Juz mi nic nie grozi. Nie ma sie czym
przejmowac.

Iza

1. Data: 2003-05-13 13:55:41

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Poza tym nie dam rady zrobic nic glupiego. Znalazlam sobie zainteresowanie.
>Chce poglebiac swoja wiedze, to mnie podtrzymuje.
>Jeszcze raz dzieki. Jak cos pojdzie nie tak, to sie odezwe jesli moge.

Jak
to "nie tak"? a jak to cos pojdzie "tak", tu juz bedziesz milczec jak grob?

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-13 15:07:20

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak
> to "nie tak"? a jak to cos pojdzie "tak", tu juz bedziesz milczec jak
grob?

Chodzi o to, ze narazie jest juz wszystko w porzadku i mam nadzieje, ze tak
bedzie przez dluzszy czas :).

1. Data: 2003-05-13 17:33:07

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabelka wrote:

> Chodzi o to, ze narazie jest juz wszystko w porzadku i mam nadzieje, ze
> tak bedzie przez dluzszy czas :).

O:) Teraz to rozumiem :)
Tak trzymać!

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

motocykl
USUNĄĆ CIĄŻE??!!!
Zapytanie.
co za zycie...