Uchwyt do sluchawki prysznicowej

1. Data: 2007-01-23 12:52:58

Temat: Uchwyt do sluchawki prysznicowej
Od: Pawel <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy spotkal ktos z Was w sklepach uchwyty do sluchawki prysznicowej? Moj
sie zlamal i szukam cos w zastepstwie, a nie chce kupowac calego zestawu
prysznicowego...

z gory dzieki
Pawel

2. Data: 2007-01-23 16:35:53

Temat: Re: Uchwyt do sluchawki prysznicowej
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> czy spotkal ktos z Was w sklepach uchwyty do sluchawki prysznicowej? Moj
> sie zlamal i szukam cos w zastepstwie, a nie chce kupowac calego zestawu
> prysznicowego...

Tak. Plastikowy mi się złamał, potem kupiłam metalowy i nadal trwa.
Kupowałam w sklepie z armatura itp.

:-) Monika

3. Data: 2007-01-24 07:50:53

Od: Pawel <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, dzieki.
Poszukam.

Pawel

4. Data: 2007-01-25 07:14:19

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy spotkal ktos z Was w sklepach uchwyty do sluchawki prysznicowej? Moj
> sie zlamal i szukam cos w zastepstwie, a nie chce kupowac calego zestawu

Najwiekszy wybór widziałem w Castoramie. Niestety najtańszy model
(chyba z 5-6zł), który najbardziej mi odpowiadał był permanentnie
niedostępny (mimo iż na wystawce był przykręcony, była podana cena,
a panowie z obsługi zapewniali, że gdzieś musi być i przeszukiwali
wszystkie pudełka i półki...)
W końcu kupiłem podobny uchwyt w Tesco lub Realu (tam mieli tylko
jeden rodzaj) w podobnej cenie. Jestem zadowolony.
Mam na myśli uchwyt punktowy (z regulacją nachylenia),
a nie taki z rurką.

Miroo (http://miroo.ovh.org)

5. Data: 2007-01-26 08:34:55

Od: Pawel <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroo napisał(a):
> Mam na myśli uchwyt punktowy (z regulacją nachylenia),
> a nie taki z rurką.

Dzieki, a nie widziales tam moze takich na rurke?? (bo takiego potrzebuje)

Pawel

6. Data: 2007-01-26 11:01:54

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki, a nie widziales tam moze takich na rurke?? (bo takiego potrzebuje)

Niestety rurkowe widziałem tylko w zestawach, a zestawy nadające
się do użytku były na tyle drogie, że zrezygnowałem z komfortu
posiadania rurki na rzecz uchwytu punktowego.
Z kupnem samego uchwytu (do rurki ale bez rurki) może być problem
bo każdy robi inne średnice i kształty rurek.
Miroo (http://miroo.ovh.org)

Powierzchnie inoxowe
Normy dot. kuchni, lodówek, pralek
Do uzytkownikow kostki granitowej
środek do impregnowania blatu z płyty wiórowej
Do użytkowników Mastercooka (pralek)