Uczcie się rosyjskiego

81. Data: 2010-05-02 12:08:51

Temat: Re: Uczcie się rosyjskiego
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 May 2010 02:41:59 +0200, Stalker napisał(a):

> Ale to chyba ja napisałem :-)

Nie przypominam sobie.

> Jasne, powiedz mi tylko z kim, bo nie wiem jakie dywizje w okręgu
> królewieckim stacjonują....

Dla Ciebie ważne, z kim? - skad mam wiedzieć, kto pierwszy wejdzie?

82. Data: 2010-05-02 12:09:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 May 2010 07:59:42 +0200, AW napisał(a):

> Pomijając już wymowny nick 'glob', toto pluje przecież bezczelnie na religię, na
> tradycje, na polskość, na poczucie tożsamości narodowej, wychwala Żydów i
> pedalstwo, pragnie skłócić płcie i promować feminizm. Ale robi to wszystko w
> oparciu o pewną metodę. Np, nigdy nie krytykuje otwarcie Chrystusa, zaś jeśli
> pragnie kogoś poniżyć, to przyrównuje go od komunistów lub faszystów. Innymi
> słowy, jego wywrotowość to krecia robota, dokonywana bez wychodzenia poza ramay
> polskich absolutów. A więc, nie atak frontalny, lecz strzelanie zza węgła.

I taka też skuteczność - czyli indywidualne potyczki. Zatem spoko.

83. Data: 2010-05-02 12:10:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> struktury, przede wszystkim zaś instytucję rodziny. Bo w takim to stanie
> zagubienia i dezorientacji łatwo damy się omamić, zniewolić, zniszczyć i
> wykończyć.
>
> Zauważyłaś może, że globcio zawsze ma pod ręką starannie wyselekcjonowane cytaty
> różnych autorów i filozofów, które tu wkleja od ręki, aby wpierać nimi swoje
> toksyczne tezy? A więc to nie przypadek, lecz celowa działalność organizacji.
> Ktoś inwestuje w takie rzeczy. No, a poza tym, globcio sam nadal nie wie, czy
> jest kanalią czy kanaliom, bo nie zna zbyt dobrze polskiego języka.

Generalnie - howgh.

84. Data: 2010-05-02 12:15:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 May 2010 10:04:44 +0200, Stalker napisał(a):

> Skoro flota nie może zająć terytorium kraju, a broni jądrowej nie ma
> sensu używać, to w jaki sposób Rosjanie mieliby okupować Polskę?

EKONOMICZNIE? - zaembargować, zagłodzić, zapomnieć? Co, Europa lub USA się
o nas upomną, będa nam przysyłać paczki wbrew Rosjanom?

85. Data: 2010-05-02 13:23:37

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Sun, 02 May 2010 07:59:42 +0200, AW napisaďż˝(a):

Innymi

> I taka te� skuteczno�� - czyli indywidualne potyczki. Zatem spoko.

Oj mam nadzieja że Ikselcia z Awcikiem pierwsi popełnicie w imię mitów
narodowych samobóstwo .........taka siła z waszej masy. Ano wiecie
może już rzucicie się pod jaki pociąg aby powinności stało się zadość,
tylko towarowy, bo znowu przez błazna jednego z drugim zginie z 90
osób.

86. Data: 2010-05-02 13:42:56

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Okręg Kaliningradzki- to nie tylko flota. Ale niech tam. To ile czasu
potrzeba na przewiezienie tam np 200 tysięcznej armii?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

87. Data: 2010-05-02 15:38:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Okręg Kaliningradzki- to nie tylko flota. Ale niech tam. To ile czasu
> potrzeba na przewiezienie tam np 200 tysięcznej armii?

No właśnie ile? :-)

1. Proponuje przyjrzeć się działaniom rosyjskim w Gruzji i w Czeczeni i
zastanowić sie dlaczego Rosja miała takie wielkie problemy ze
skompletowaniem odpowiedniej liczby jednostek na tak "nieduże" w końcu
konflikty.

2. Jak już się zastanowimy skąd nagle wziąć 200.000 żołnierzy gotowych
do wojny, to zastanówmy się ile kosztuje taka operacja? (Można bazować
na kosztach amerykańskich w Iraku i Afganistanie, ale trzeba będzie
podzielić to przez dwa albo trzy)

3. Jak już policzymy ile kosztuje, to zastanówmy się ile czasu będzie
trwało dostarczenie takiej ilości sprzętu i jak sie ma to odbyć, bo w
grę wchodzi tylko droga morska, chyba że Rosjanie zajmą Litwę po drodze.

5. Jak już wszystko zliczymy do kupy, to pozostaje najważniejsze: Po
kiego grzyba w ogóle wchodzić do Polski? :-) Bo się nie lubi PiSu?

Stalker

88. Data: 2010-05-02 17:23:58

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jak nie liczyć, strata nawet "tylko" 6 mln obywateli zubożyła Polskę o
> miliony potencjalnych urodzeń powojennych

Jak nie liczyć 6 mln to nie 10

Stalker

89. Data: 2010-05-02 17:48:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> EKONOMICZNIE? - zaembargować, zagłodzić, zapomnieć? Co, Europa lub USA się
> o nas upomną, będa nam przysyłać paczki wbrew Rosjanom?

Czyli nie kijem go to pałką? :-)

A wydawało mi się że już jesteśmy na dobrej drodze. Już myślałem, że
zrozumiałaś jak ważny w opowiadanej historii jest początek, środek i
koniec :-)

No ale nic, próbujmy dalej. Zadanie dla młodego rosyjskiego kagiebisty:

Jak zaembargować i zagłodzić 40 milionowy kraj o pow. 312.000 km2,
znajdujący się w samym środku Europy?

Założenia:

1. Z krajem tym graniczymy tylko przez niewielką enklawę odciętą od
własnego terytorium.
2. Kraj ten graniczy z 7 innymi krajami, przy czym należy do Schengen
i przez większość granic ma swobodną wymianę towarową i osobową
3. Kraj ma szeroki dostęp do morza, kilka dużych własnych portów,
a także dostęp do portów innych krajów europejskich
4. Przez kraj ten przechodzą nasze rurociągi, którymi tłoczymy na zachód
gaz i ropę, a zachód tłoczy na nasze konta grube miliony eurosów (To
się akurat niedługo zmieni, ale jak będziemy już od tego kraju
niezależni w tej branży, to w sumie po jakiego grzyba mielibyśmy go
głodzić i embargować?)
5. Kraj ten dysponuje ogromnymi zasobami niewykorzystywanej ziemi
uprawnej, a tamtejsi rolnicy i właściciele ziemscy jeszcze przyłożyliby
sie do blokady byleby wykluczyć z rynku zagraniczną konkurencję.

Pytanie dodatkowe:

1. JAK technicznie zorganizować zaembargowanie takiego kraju? Blokada
morska? Powietrzna? Może jakąś strategiczną przełęcz zająć? Jakich sił i
środków trzeba by użyć, żeby zablokować taki kraj?

Stalker

90. Data: 2010-05-02 17:58:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 May 2010 19:23:58 +0200, Stalker napisał(a):

> Jak nie liczyć 6 mln to nie 10
>
> Stalker

Sześć czy dziesięć, czy raczej dwanaście lub więcej - to daje właśnie
efekt, który mamy: trzydzieści lat do tyłu ekonomicznie, kulturowo,
technologicznie, społecznie. Jeszcze za wiele lat nie do nadrobienia, bo
inni, nie będąc osłabieni demograficznie, kulturowo i ekonomicznie oraz
moralnie (inteligencji im nikt nie wytłukł i nie promował chłoporobotników)
idą do przodu w tempie tyle razy szybszym, ile razy my więcej straciliśmy.
To daje postęp geometryczny o kwadratowym współczynniku. Prawda, że
niewarte splunięcia?

Wpływ tekstów piosenek na psyche (np. KaRRamBa)
ostatnie pozegnanie
wydumałam tełorie...
Napierdalski ogłosił
SENS - Poradnik Psychologiczny