Uczulenia - jak to jest z kremami?

From: "Gosia" <G...@b...org>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Uczulenia - jak to jest z kremami?
Date: Wed, 4 Jun 2003 20:21:33 +0200

Ostatnio chcialam wyprobowac jakis nowy krem, z czystej babskiej ciekawosci,
bo uzywam Mat B Dermiki trzecie opakowanie i jak na razie dobrze mi sluzy.
Ale kto wie, moze cos nowego znajde? ;-)
No i zdziwily mnie teorie niektorych sprzedawczyn, ze absolutnie kremu nie
powinno sie uzywac wiecej niz dwa opakowania tego samego, bo uczula itp. Ale
mnie nie uczula, wrecz przeciwnie, bardzo zadowolona jestem. wiec jak to
jest?
Pozdrawiam,

Gosia