Uczulenia - jak to jest z kremami?

1. Data: 2003-06-04 18:21:33

Temat: Uczulenia - jak to jest z kremami?
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio chcialam wyprobowac jakis nowy krem, z czystej babskiej ciekawosci,
bo uzywam Mat B Dermiki trzecie opakowanie i jak na razie dobrze mi sluzy.
Ale kto wie, moze cos nowego znajde? ;-)
No i zdziwily mnie teorie niektorych sprzedawczyn, ze absolutnie kremu nie
powinno sie uzywac wiecej niz dwa opakowania tego samego, bo uczula itp. Ale
mnie nie uczula, wrecz przeciwnie, bardzo zadowolona jestem. wiec jak to
jest?
Pozdrawiam,

Gosia

1. Data: 2003-06-04 19:04:44

Temat: Re: Uczulenia - jak to jest z kremami?
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

[...]
> [...]
> mnie nie uczula, wrecz przeciwnie, bardzo zadowolona jestem. wiec jak to

jest tak, ze mniej wiecej jedna na dziesiec sprzedawczyn wie, co mowi.
nie sugeruj sie wiec ich wypowiedziami.

jak krem nie uczula po dwoch opakowaniach, to raczej i przy trzecim nie
uczuli. moze wejsc w niekorzystna reakcje z innym preparatem, ale to co
innego. mowi sie natomiast, ze skora przzywyczaja sie do kremu i
przestaje na niego reagowac - i w to bylabym moze bardziej sklonna
uwierzyc, ale nigdy sie z tym nie spotkalam w zyciu.

xx.

1. Data: 2003-06-04 20:32:37

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości
> [...]
Ale
> mnie nie uczula, wrecz przeciwnie, bardzo zadowolona jestem. wiec jak to

hej Gosiu,
ja niestety mam takie doswiadczenia... kupuje sobie kremik, niewazne czy
ziai za 8 zl czy garniera, czy kolastyny, czy vichy za duzo wieksza kwote...
w kazdym razie przewaznie jest tak ze nnie widac jeszcze dna sloiczka z
kremem a juz mnie uczula... buu:(
no ale jesli Ciebie nie uczulily 2 opakowania i pasuje Ci ten krem to
absolutnie nie rezygnuj:-)
pozdrawiam
ania

1. Data: 2003-06-04 21:09:00

Temat: Odp: Uczulenia - jak to jest z kremami?
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anek <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> jest tak, ze mniej wiecej jedna na dziesiec sprzedawczyn wie, co mowi.

To, niestety, wiem. I wkurza mnie to bardzo. Czesto nawet nie wiedza, co
maja na polkach, nie mowiac juz o fachowej pomocy. Dlatego chwale sobie
otwarty ostatnio w Katowicach Douglas, gdzie obsluga jest mila i
kompetentna - no, ale tam trzeba isc z wieksza kasa :-)

> jak krem nie uczula po dwoch opakowaniach, to raczej i przy trzecim nie
> uczuli.

Tez tak mysle, dziwi mnie tylko, skad te panie maja takie informacje.

> mowi sie natomiast, ze skora przzywyczaja sie do kremu i
> przestaje na niego reagowac

To tez slyszalam, ale na razie i tak nie zrezygnuje z Dermiki, jest swietna
:-) I nie zauwazylam, zeby dzialala inaczej :-)

Gosia

1. Data: 2003-06-04 21:10:49

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julianna <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> [...]
kwote...
> w kazdym razie przewaznie jest tak ze nnie widac jeszcze dna sloiczka z

Hmmm... to wlasnie Ty powinnas tym bardziej prosic o probki, w koncu nie
warto wydawac pieniedzy na cos, czego sie nie zuzyje.

> no ale jesli Ciebie nie uczulily 2 opakowania i pasuje Ci ten krem to
> absolutnie nie rezygnuj:-)

Nie rezygnuje :-) A Ty Dermiki probowalas?

Gosia

1. Data: 2003-06-04 21:40:14

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm... to wlasnie Ty powinnas tym bardziej prosic o probki, w koncu nie
> warto wydawac pieniedzy na cos, czego sie nie zuzyje.

wiesz, sek w tym ze ja sie uczulam mniej wiecej po 30 uzyciach takze probki
na niewiele by sie zdaly:(
> Nie rezygnuje :-) A Ty Dermiki probowalas?
a deremika jest rowniez dla mlodej cery? bo ja mam dopiero 20 lat?

pozdrawiam
julianna

1. Data: 2003-06-05 07:02:51

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ale
> mnie nie uczula, wrecz przeciwnie, bardzo zadowolona jestem. wiec jak to

Jesli nie uczulil Ci po dwoch opakowaniach, to uzywaj dalej. Przeciez
najlepsze efekty widoczne sa po dluzszym uzywaniu kremu (zwlaszcza w
przypadku kremow pod oczy). A sprzedawczynie to wiesz, niech sobie mowia, co
chca. Czasem, gdy wejde na strone producenta, zeby dowiedziec sie czegos o
jakims kremie, to okazuje sie pozniej, ze wiecej wiem na temat danego
specyfiku niz pani w drogerii. Oczywiscie nie zawsze tak jest, ale niestety
dosc czesto sie to zdarza.

Kruszyna
ktora chyba nigdy nei doswiadczy zbawiennych rezultatow dzialania kremow, bo
jakos nie moze sie przyzwyczaic do jednego dobrego i ciagle szuka czegos
nowego. Chyba jest zbyt wybredna, ot co :)
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-05 07:51:20

Od: "Adrianna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <G...@b...org> wrote in message
> [...]
Ale
> mnie nie uczula, wrecz przeciwnie, bardzo zadowolona jestem. wiec jak to

Nie orientuje sie jak to jest u innych,ale u mnie po dosc dlugim-
powiedzmy roku uzywania tego samego kremu /czyli wychodzi na pewno
wiecej niz dwa opakowania/ widze,czuje,ze cos jest nie tak: raz objawia
sie to uczuleniem,innym razem po prostu odczuwam dyskomfort,cos mi po prostu
nie pasuje i wtedy juz wiem,ze czas na zmiane.

Adrianna

1. Data: 2003-06-05 07:53:37

Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julianna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> a deremika jest rowniez dla mlodej cery? bo ja mam dopiero 20 lat?

W dermice dla kazdego cos milego :)

Jezeli masz cere mieszana lub tlusta to jest fajna seria Mat-b, po kremie
nawilzajacym buzia zrobila sie bardziej gladka, matowa.
Ze zniecierpliwieniem czekam na wyplate zeby udac sie na zakupy

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-06-05 10:15:12

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julianna <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> a deremika jest rowniez dla mlodej cery? bo ja mam dopiero 20 lat?

Seria Mat-B, wielokrotnie tutaj chwalona, nadaje sie IMO jak najbardziej do
mlodej cery - w jej sklad wchodza dwa kremy na dzien - matujacy i
nawilzajacy, krem normalizujacy na noc, maseczki: oczyszczajaca i
nawilzajaca, korektor (to chyba wszystko?).
Nie jest najtansza, bo np. krem nawilzajacy kosztuje 44 zl, matujacy jest
kilka zlotych tanszy, ale warto wyprobowac. Jesli napiszesz do nich maila z
prosba o probki, na pewno przysla, chociaz trzeba troche poczekac (okolo
miesiaca). A moze akurat bedzie ci odpowiadal? :-)
BTW musialabys chyba sprawdzic, moze jest jakis konkretny skladnik kremow,
ktory Cie uczula? Na grupie sa ekspertki od tego, moze podpowiedza, co to
moze byc? :-)

Gosia

Coś kryjącego
polecam