Coś kryjącego

1. Data: 2003-06-04 17:55:12

Temat: Coś kryjącego
Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym żebyście poradziły mi coś kryjącego pryszcze, korektor niestety
nie wystarcza, i żeby to nie była tapeta taka straszna ze wygłada jakby
twarz miała odpaść. Coś kryjącego, leciutkiego.

1. Data: 2003-06-04 19:11:16

Temat: Re: Coś kryjącego
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chciałabym żebyście poradziły mi coś kryjącego pryszcze, korektor niestety
> nie wystarcza, i żeby to nie była tapeta taka straszna ze wygłada jakby
> twarz miała odpaść. Coś kryjącego, leciutkiego.

Mocno kryjące podkłady zawsze są cięższe... Ale bardzo dobry jest Unifiance
z LaRoche Possay. Polecany do cery z problemami. Tylko trzeba go nakładać
cieniutką warstewką, zawiera dużo pigmentu, więc po mimo to efekt jest
kryjący.
DominikaNM

polecam
Fryzjer Warszawa