Ukorzenianie oleandra - uzupełnienie

1. Data: 2003-11-20 11:26:48

Temat: Odp: Ukorzenianie oleandra - uzupełnienie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpib4l$im3$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Rafał pisał, że po paru miesiącach nie ma co próbować dalej, tylko
wyrzucić.
> Otóż nie. Trzymałam gałązki w kubku z wodą od połowy września i nic. Po
> przestawieniu na bardzo ciepły kaloryfer korzenie pojawiły się dosłownie w
> ciągu tygodnia. Chyba będę oleandry rozdawać wiosną:-))))

Nie chcę!
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Po cholerę mi jeszcze jedno wychodzenie spod oleandrów.... :-(
J.

2. Data: 2003-11-20 11:51:06

Temat: Odp: Odp: Ukorzenianie oleandra - uzupełnienie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@W...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpicir$g5a$...@i...gazeta.pl...

> Bierz jak dają, to Gliwice a nie Kraków.

Jakiś taki jestem zboczony, ze Kraków ciągle mam na rozumie... Ech..
czasy... :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2003-11-20 12:37:31

Temat: Re: Ukorzenianie oleandra - uzupełnienie
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przestawieniu na bardzo ciepły kaloryfer korzenie pojawiły się dosłownie w
> ciągu tygodnia. Chyba będę oleandry rozdawać wiosną:-))))

to ja chętnie :)

pozdr
Ania

5. Data: 2003-11-20 12:37:48

Temat: Re: Odp: Ukorzenianie oleandra - uzupełnienie
Od: "Jerzy Nowak" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):
[...]
> [...]
> PS
> Po cholerę mi jeszcze jedno wychodzenie spod oleandrów.... :-(

Bierz jak dają, to Gliwice a nie Kraków.
;-)
pozdr. Jerzy

bez papierosa
oenothera speciosa