Ukruszony jedynka - gdzie dobry dentysta?

1. Data: 2003-05-14 15:46:11

Temat: Ukruszony jedynka - gdzie dobry dentysta?
Od: "Alex " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Mam nadzieję, że pierwszy i ostatni raz rozpoczynam wątek ;) na tej skądinąd
niezwykle interesującej grupie..
Anyway: sytuacja jest taka - od roku zmagam się z ukruszoną na ok 1 mm górną
jedynką (ukruszenie jest przy drugiej jedynce, czyli w najbardziej widocznym
miejscu). Generalnie średnio co 4 miesiące miałem to uzupełniane i znowu po
jakimś ostrzejszym 'dotknięciu' szklanką, butelką czy widelcem wypełnienie
dawało za wygraną.
Problem w tym, że tym razem ukruszyło się trochę więcej niż zwykle i ząb
stał się od tej strony nadwrażliwy. Podobno przy nieco głębszych
uszczerbkach wypełnienie trzyma się dłużej niż przy płytkich, więc po raz
ostatni spróbuję szczęścia - jak zawiedzie to już chyba tylko coś bardziej
trwałego.. Brr.
Ok, i teraz pytanie - gdzie w Warszawie spotkam dobrego dentystę/protetyka,
który mógłby mi nie tylko tę nieszczesną jedynkę szczelnie 'zakleić', ale i
poradzić coś na przyszłość?

Pozdrawiam,
Alex

2. Data: 2003-05-14 15:55:53

Temat: Re: Ukruszony jedynka - gdzie dobry dentysta?
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam dentyste na Rzymowskiego, tel 853 28 02-koniecznie do faceta
(tam przyjmuje tez kobieta). Facet jest rewelacja

3. Data: 2003-05-14 16:59:51

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
nie znam sie na stomamtologii, ale tez maialm taka sytuacje, pare razy
uzupelniana co jakis czas wypadalo, az trafilam na chirugra szczekowego,
zalatwil to tak ze wkrecil mi w zeba malenki wkrecik(naprawde malenki) i
dopiero na nim zalozyl uzupelnienie. Do teraz nie ruszylo :), (odpukac).
Pozdrawiam
Baska

4. Data: 2003-05-15 10:39:45

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorita <d...@t...pl> wrote in news:b9toja$i94$1@nemesis.news.tpi.pl:

> polecam dentyste na Rzymowskiego, tel 853 28 02-koniecznie do faceta
> (tam przyjmuje tez kobieta). Facet jest rewelacja

Potwierdzam, facet jest bardzo kompetentny.

pozdrowaski,
Tomek.

5. Data: 2003-05-15 11:41:38

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam ten sam problem, wiec jakby mi ktos mogl polecic dobrego specjaliste we
Wroclawiu, bylabym naprawde wdzieczna !

Berta

antykoncepcja=depresja?
Problemy z pamięcią i kojarzeniem