Ulgi komunikacyjne w Warszawie-gubię się, czy za darmo czy 48% czy 37%.

1. Data: 2004-11-13 17:19:11

Temat: Ulgi komunikacyjne w Warszawie-gubię się, czy za darmo czy 48% czy 37%.
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 1 grupę inwalidzką, poruszam się na wózku i ciągle nie mam pewności jak
jest z ulgami komunikacyjnymi w Warszawie. Jeszcze niedawno było w
autobusach napisane że osoby 1 grupy mają 48% ulgi, gdzieś tam czytam że
teraz jest 37% , niektórzy twierdzą że nadal jest za darmo.
Może ktoś mógłby napisać jak jest naprawdę.
Mirek

2. Data: 2004-11-13 21:28:28

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2004-11-13 18:19,Na grupie pl.soc.inwalidzi Mirek napisał(a):

> [...]
> teraz jest 37% , niektórzy twierdzą że nadal jest za darmo.
> Może ktoś mógłby napisać jak jest naprawdę.

Witam Mirku
tu jest wszystko :)
http://www.ztm.waw.pl/taryfa3.php

3. Data: 2004-11-13 21:43:25

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2004-11-13 22:28,Na grupie pl.soc.inwalidzi Piotr M :)

Witam
Przepraszam za brak podpisu
Piotr

4. Data: 2004-11-13 22:16:18

Od: "RS/Szymon" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:cn5v5f$3nm$1@news.onet.pl...

[...]

Czesc Piotr'ek ;-)
"Piotr M :)" <p...@p...onet.pl>
Co tam u Ciebie slychac ???
Kupe czasu uplynelo ;-)))
Z mojej strony Serdeczne Pozdrowienia dla Ciebie, Andrzeja , Mirka
i wszystkich SISON'owcow
Chlopaki odezwijcie sie !!!
;-))

--

Pozdr.
S/R_(Szymon)

5. Data: 2004-11-18 17:24:10

Od: "Totto" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> teraz jest 37% , niektórzy twierdzą że nadal jest za darmo.
> Może ktoś mógłby napisać jak jest naprawdę.

Rozdział III
Wykaz osób uprawnionych uchwałą Rady m.st. Warszawy
do przejazdów bezpłatnych lub ze zniżką 48%

1. Do bezpłatnych przejazdów środkami gminnego transportu zbiorowego
uprawnieni są:
7) osoby:
uznane za całkowicie niezdolne do pracy i samodzielnej egzystencji - na
podstawie orzeczenia ZUS,
uznane za niepełnosprawne w stopniu znacznym - na podstawie orzeczenia
potwierdzającego niepełnosprawność wydanego przez zespół orzekający o
stopniu niepełnosprawności,
będące opiekunami towarzyszącymi osobom wymienionym pod lit. "a" lub "b" na
podstawie wskazania przez osobę uprawnioną.

Osobom wymienionym pod lit. "a" lub "b" uprawnienia przysługują, jeżeli ich
inwalidztwo lub niepełnosprawność została określona na podstawie przepisów
prawa polskiego.

8) ociemniali wraz ze wskazanym przez nich przewodnikiem - na podstawie
legitymacji Polskiego Związku Niewidomych.

9) upośledzeni umysłowo wraz z opiekunem - na podstawie legitymacji
Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym lub
legitymacji Warszawskiego Koła tego Stowarzyszenia.

Innymi słowy inwalidzi z I grupą nie płacą za przejazdy komunikacją
miejską!!!

Targi RehaCare w Düsseldorfie - wrazenia
Targi RehaCare Düsseldorf - wrazenia
skrzedam przerobienie hamulca i gazu do samochodu dla inwalidy
sprzedam proteze
Propozycja PFRON