Umywalka Cersanit: Lotos, President

1. Data: 2006-10-28 19:39:02

Temat: Umywalka Cersanit: Lotos, President
Od: "Kacpi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś ma umywalkę Cersanitu Lotos lub President ?
Chciałbym się zapytać czy z powyższych umywalek spływa poprawnie
woda z
okolic kranu oraz miejsca na mydelniczkę.
Umywalki te nie mają żłobień na odpływ wody po bokach.

Kacpi

2. Data: 2006-10-30 08:39:50

Temat: Re: Umywalka Cersanit: Lotos, President
Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Oct 2006 12:39:02 -0700 _Kacpi_ wrote:

> [...]
> woda z
> okolic kranu oraz miejsca na mydelniczkę.
> Umywalki te nie mają żłobień na odpływ wody po bokach.

Mam Presidenta, nie mam problemów.

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

3. Data: 2006-10-30 11:44:58

Od: "Piotr" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kacpi" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Witam !
Również mam dwie umywalki Prsident ( 50cm i 60 cm) - bez problemów !

Pralka Candy Aquamatic 8T - problem
Ariston zwariował
Wymiana okien w zabytkowej kamienicy
odnawianie koloru
Prosze o podpowiedz, rade- czym dobrym umyc zlewozmywak z blachy nierdzewnej ?