Uraz kolana cd.

1. Data: 2001-07-25 16:12:53

Temat: Uraz kolana cd.
Od: d...@i...pl (Devel) szukaj wiadomości tego autora

Pisalem ci 3 maile Agnieszko ale nie odpowidalas.
Napisz o tym na forum. ok?

artut

2. Data: 2001-07-26 00:01:36

Temat: Re: Uraz kolana cd.
Od: "Agnieszka Szalewska" <s...@e...nih.gov> szukaj wiadomości tego autora

Devel <d...@i...pl> wrote in message
> Pisalem ci 3 maile Agnieszko ale nie odpowidalas.
> Napisz o tym na forum. ok?
>
> artut

O, cos sie musialo z adresem pokrecic, taki oto jest moj: s...@n...gov

Pewnie, ze napisze na forum, ale moze za chwilke, bo wlasnie wrocilam z
kontrolnej wizyty u lekarza ortopedy, oraz sesji fizykoterapii, i musze
prace nadgonic. Ale jak na razie, wszystko pieknie jest, wzgledem mojego
kolana, wiec sluze opowiescia. A na priva mozesz pytac smialo, ze
szczegolami:-)

A jak chce Ci sie zajrzec do archiwum, to znajdziesz pod watkiem chyba :
Kolano, z marca/kwietnia moje rozmowy z Blade Runnerem, ktore mnie, wowczas
slabo zorientowanej z sprawach kolana, pomogly bardzo.

Pozdrawiam, zdrowka zyczac

Agnieszka

Choroby weneryczne.
Pytanie o chirurgiczne usunięcie zeba