Testy na mozgu

1. Data: 2001-07-25 16:30:16

Temat: Testy na mozgu
Od: Puszczyk <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam moze troche nietypowe pytanie, zainteresowal mnie temat operacji/testow na
mozgu wylacznie przy znieczuleniu miejscowym. Pamietam ze dawno temu widzialem
gdzies fragment programu w ktorym pokazany byl pacjent poddany czemus w stylu
sprawdzania reakcji na fizyczne oddzialywanie bezposrednio na jego mozg.
Zostala mu zdjeta gorna czesc czaszki a osoba przeprowadzajaca
test/obserwacje/doswiadczenie uciskala (?) fragmenty jego mozgu i komentowala
zmiany w jego zachowaniu. Pacjent byl spokojny, nagle wpadal w zlosc, plakal,
smial sie, itp.

Jestem ciekaw czy ktos zna miejsca w sieci w ktorych mozna przeczytac cos
wiecej na powyzszy temat?

p.

--
p...@s...pl