Ciąża a komputer

1. Data: 2001-07-25 16:56:36

Temat: Ciąża a komputer
Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile godzin dziennie można spędzać przed komputerem w pierwszym trymestrze
ciąży?
A może w ogóle nie można?
Gosia

2. Data: 2001-07-25 21:29:26

Temat: Re: Ciąża a komputer
Od: "maciek" <m...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 24 lat siedzę przy komputerze. Wzrok ten sam, krgosłup też, może tylko
trochę, ale może być to subiektywne odczucie, zmniejszył się poziom
inteligencji i często brakuje mi słów w kontaktach z ludźmi. Stwierdziłem
również - właśnie zapomniałem co miałem napisać. Acha, duże kłopoty z
pisaniem odręcznym.

Pozdrawiam Krzysiek

Ps.s
Gratuluję, mam nadzieję że będzie piękny dzieciak. Przecież wszystkie dzieci
są piękne. Osobiście mam dwoje, jedno już dorosłe.

3. Data: 2001-07-25 23:34:12

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ile godzin dziennie można spędzać przed komputerem w pierwszym trymestrze
> ciąży?
Według własnego wyczucia i możliwości organizmu. Problemy mogą powstać
raczej późnieszym okresie ciąży a to z uwagi na konieczność zajęcia
określonej pozycji siedzącej, zaawansowanie ciązy ... no i przychodzące
szybko zmeczenie.

> A może w ogóle nie można?
Jeżeli już to należałoby zrezygnować z oglądania TV z uwagi na natężenie
pola elektromagnetycznego jakie wokół siebie wytwarzają. Konstrukcja
monitorów podlega o wielu ostrzejszym normom. A więc bez obaw (można
ewentualnie założyc dodatkowy filtr).

==========
Pozdrawiam
Sark

4. Data: 2001-07-26 09:50:55

Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za wczorajsze, ale to były moje imieniny i byłem lekko
wstawiony.

--
Krzysiek

5. Data: 2001-07-26 11:01:40

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wg przepisów BHP 4 godz dziennie
A.

6. Data: 2001-07-26 11:19:00

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wg przepisów BHP 4 godz dziennie

dodam jeszcze, ze oznacza to, ze pracujac, po czterech godzinach masz prawo
wyłączć komputer i pracodawca nie moze Cie zmusic do tego, zebys go włączyła
i dalej przy nim pracowała.
A.

Testy na mozgu
Uraz kolana cd.