Przyrzady do pomiaru cisnienia

1. Data: 2001-07-25 17:42:40

Temat: Przyrzady do pomiaru cisnienia
Od: Andrzej Butkiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Co polecacie do domowego pomiaru cisnienia krwi? Potrzebuje tego dla osoby
po wylewie.
Jak sie sprawuja elektroniczne i w pelni automatyczne cacka przeznaczone do
tego? Czy moze lepiej standardowa "rtec"?

Pozdrawiam,

ps. Czy po bardzo duzym wysilku fizycznym cisnienie moze byc niskie rzedu
106/70? Oznacza to oslabienie czy awarie przyrzadu pomiarowego? ;-)

--
Andrzej Butkiewicz (s...@w...pl)

2. Data: 2001-07-25 19:46:20

Temat: Re: Przyrzady do pomiaru cisnienia
Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rteciowy aparat jest dosc delikatny ( wg "starych" doktorow nie wymyslono
dotychczas nic lepszego) a te nowoczesne jezeli sa renomowanych firm (czytaj
drogie) sa całkiem dobre

3. Data: 2001-07-26 06:26:03

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie sprawuja elektroniczne i w pelni automatyczne cacka przeznaczone
> do tego? Czy moze lepiej standardowa "rtec"?

Moja mama korzysta z elektronicznego ale nie jest on najlepszy. Trzeba
bardzo dokładnie włożyc opaskę bo kazde niewielkie przesuniecie powoduje
zly odczyt. Roznica moze byc nawet o parędziesiat jednostek. Slyszalem
jednak o aparacie elektronicznym mierzacym cisnienie przez zalozenie
urzadzenia na palec. Te sa podobno bardzo dobre - choc pewnie i drogie.
Dlatego proponowalbym prymitywny ale sprawdzony przez nasze babcie ;-) ap.
rtęciowy.

pozdrawiam
Scarab

4. Data: 2001-07-26 07:56:56

Od: Andrzej Butkiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Szopa <m...@p...onet.pl> wrote:
> rteciowy aparat jest dosc delikatny ( wg "starych" doktorow nie wymyslono
> dotychczas nic lepszego) a te nowoczesne jezeli sa renomowanych firm (czytaj
> drogie) sa całkiem dobre

Ktore firmy sa renomowane?
Mam Hartmanna niemieckiego, drogi, ale wg niego powinienem juz chyba zejsc
z tego swiata (i to raz na zawal a raz na wylew) :-)

Czy mozna mu zaufac? To bedzie dla osoby po wylewie, musze miec zawsze
wiarygodne dane.

--
Andrzej Butkiewicz (s...@w...pl)

5. Data: 2001-07-26 18:17:54

Od: Andrzej Butkiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scarab <s...@p...com> wrote:
> [...]
> Dlatego proponowalbym prymitywny ale sprawdzony przez nasze babcie ;-) ap.

Dzieki za informacje! :-)

--
Andrzej Butkiewicz (s...@w...pl)

6. Data: 2001-07-27 07:50:16