Urlop

1. Data: 2002-10-23 06:09:32

Temat: Urlop
Od: "witek" <w...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku ze sprawami zawodowymi, przez pewnien okres nie bede mial tak duzo
czasu by aktywnie uczestniczyc w konwersacji na grupie, no chyba ze jakis
temat tak mnie
zaskoczy ze nie bede mogl sie powstrzymac :-))
Sveana gdzie to ty zamieszkujesz......? bo akurat bede mial przyjemnosc byc
w szwecji,
moze podskoczysz po mnie do karlskrony?

2. Data: 2002-10-23 06:14:10

Temat: Re: Urlop
Od: "Bischoop" <w...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "witek" <w...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

BLEEEEEE nie cierpie windowsa, sorry nawet nie wiecie kto napisal, to ja
wasz kolega Bischoop.

3. Data: 2002-10-23 08:23:12

Od: "sveana" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witek wrote:

> Sveana gdzie to ty zamieszkujesz......? bo akurat bede mial
> przyjemnosc byc w szwecji,
> moze podskoczysz po mnie do karlskrony?

Nie da rady ;-) 300 km bym miala do zrobienia..... Ale zycze milego pobytyu!

--
Pozdrowienia
Ania Björk

4. Data: 2002-10-23 10:13:35

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Nie da rady ;-) 300 km bym miala do zrobienia..... Ale zycze milego
pobytyu!

Co to jest 300km.
Nie dawno zastanawiałem się jak cichcem machnąć 1700 (zrezygnowałem)

Pozdrawiam
Qwax

nuda w zwiazku
Takie małe moralne pytanie.