nuda w zwiazku

1. Data: 2002-10-22 20:38:22

Temat: nuda w zwiazku
Od: "Mariusz" <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Borykam sie ostatnio wlasnie z takim problemem...
Jestesmy razem juz od dosc dawna, mam jednak dosc powazny
mankament - nie jestem pomyslowy :-(
Czy mozecie mi podpowiedziec co mozna robic we dwoje
(oprocz seksu i pieszczot ;-) w dlugie wieczory badz nawet
popoludnia w domu? Czym mozna sie zajac poza
bezproduktywnym patrzeniem w TiVizor? Im lista bedzie dluzsza
tym moja wdziecznosc do was wieksza :-)
TIA

Mariusz

2. Data: 2002-10-22 20:53:24

Temat: Re: nuda w zwiazku
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <N...@s...netwytnijcalosc> napisał w wiadomości
> [...]
> popoludnia w domu? Czym mozna sie zajac poza
> bezproduktywnym patrzeniem w TiVizor? Im lista bedzie dluzsza

Mozna:
-isc do kina,teatru na koncert,na kolacje do knajpki,do pubu na
piwo,potanczyc
-zaprosic znajomych i zrobic impre
-grac w karty :-)
-zapisac sie na tance,silownie lub biegac wieczorami
Jak cos mi jeszcze wpadnie do glowy to napisze.

Magda

3. Data: 2002-10-22 21:09:29

Od: "Arwena" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozecie mi podpowiedziec co mozna robic we dwoje
> (oprocz seksu i pieszczot ;-) w dlugie wieczory badz nawet
> popoludnia w domu?

Można układać wielkie puzzle, grać w gry planszowe, iść na
spacer z psem lub ze sobą tylko, razem coś upichcić, zrobić
przemeblowanie/malowanie/coś z wnętrzem mieszkania,
czytać sobie na głos książkę, odwiedzić rodzinę, nakręcić
domowy film o codziennych czynnościach, razem porządkować
wspólne zdjęcia... Albo po prostu rozmawiać...

W ogóle to witam wszystkich, czytam grupę od miesiąca,
jestem mężatką z dwumiesięcznym stażem i póki co chylę
czoła w pokorze przed życiową mądrością i doświadczeniem
grupowiczów, z którego na razie czerpię. Może będę się
odzywać częściej, jak się ośmielę.

Ania Zachara

4. Data: 2002-10-22 21:29:50

Temat: Odp: nuda w zwiazku
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz <N...@s...netwytnijcalosc> w

grać w szachy, w pokera rozbieranego:-) a weekendy proponuje uprawianie
turystyki:-) można zachować niezłą sylwetkę, rzucić palenie:-) poznać wielu
po drodze ciekawych ludzi:-) zwiedzać wszystkie zamczyska w okolicy, zajazdy
ze wspólnym wypiciem kawki:-) można poddać sie spontaniczności i zapragnąć
kochania się w przydrożnym zajeździe:-) wierz mi ,że jest hmm

Sandra

5. Data: 2002-10-22 22:49:36

Od: "Mariusz" <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

> grać w szachy,

hmm, nie umie, ale moze sprobuje naumiec :)

> w pokera rozbieranego:-)

jest lekki problem... na razie jeszcze jestesmy na lasce i nielasce
rodzicow, wiec... dziwnie by to wygladalo ;-)

> [...]
> ze wspólnym wypiciem kawki:-) można poddać sie spontaniczności i zapragnąć
> kochania się w przydrożnym zajeździe:-) wierz mi ,że jest hmm

wszystko powyzsze super :) ale wlasnie zbliza sie zima :-(
wlasnie dlatego pytam o zajecia w domku :-)

Mariusz

PS. Nie jestem czepliwy :) ale moglabys zmienic OE ktorego uzywasz
na nowszy bo ten ma lekkiego buga i daje Odp: zamiast Re: ale to
naprawde bez zlosliwosci :-)

6. Data: 2002-10-23 04:59:44

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
>
> Borykam sie ostatnio wlasnie z takim problemem...
> Jestesmy razem juz od dosc dawna, mam jednak dosc powazny

Może zamiast podrzucać pomysły napiszę inaczej. Wydaje mi
się, że przede wszystkim, że powinieneś w żonie wyrobić
świadomość, że niestety jesteś mało pomysłowy, ale się
starasz, tylko nie bardzo wychodzi. Chodzi mi o to, żeby
twoja żona nie popadła z czasem w poczucie, że małżeństwo
jest dla ciebie jedną wielką nudą, w które nie chce się
tobie angażować i czas bycia w domu zabijasz oglądaniem
telewizji. To najgorsze, co mogłoby ciebie spotkać i w
konsekwencji doprowadzić do sytuacji, że znajdzie się w
otoczeniu żony jakiś facet, z którym nie można się nudzić,
który ma głowę pełna pomysłów. To tak ku przestrodze.
Zdecydowanie ograniczyłbym używanie telewizora. Tylko jakieś
Wybrane filmy lub programy. Oglądanie co leci może skutkować
tym co powyżej. Czy twoja żona sama z siebie wychodzi z
jakimiś pomysłami? Jeśli tak, to powinieneś je podejmować.
Przypuszczam, że choć jesteście ze sobą już długo, to nie
macie jeszcze dzieci. Zmajstrowanie dzidziusia w jeden z
długich wieczorów na wiele lat rozwieje twój problem z
nudą:-))))) Będziesz za nią wręcz tęsknił.
Pozdrawiam i życzę wspólnych pomysłów.
Sokrates

7. Data: 2002-10-23 05:12:56

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arwena" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d8jt9.123420$N_6.1790598@news.chello.at...
>. Może będę się
> odzywać częściej, jak się ośmielę.

Już to zrobiłaś, więc mąż i klawiatura twoimi
przyjaciółmi:-)) Zapraszamy do kółeczka:-))
Sokrates

8. Data: 2002-10-23 05:16:59

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Może znajdzeimy jakiś sposób na wspólną grę (od jakiejś
gry trzeba
> zacząć ;-))) )

Zimna szklanka wody zamiast. Z rana jak śmietana! Ponoć, nie
próbowałem.
Sokrates

9. Data: 2002-10-23 05:36:20

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> można poddać sie spontaniczności i zapragnąć
> kochania się w przydrożnym zajeździe:-) wierz mi ,że jest hmm

Albo w plenerze :-)).

Pozdrowienia.

Basia

10. Data: 2002-10-23 05:38:06

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -zapisac sie na tance,silownie lub biegac wieczorami

I ść wspólnie na basen, na rower w ogóle wszelka aktywnosć fizyczna.
I przede wszystkim rozmawiać ze sobą.

Pozdrowienia.

Basia

Takie małe moralne pytanie.