nuda w zwiazku

91. Data: 2002-10-23 11:48:57

Temat: Re: nuda w zwiazku
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Trzy lata takiego młynu,

Jak kończy się młyn zaczyna się pogrzeb ;-/

Qwax

92. Data: 2002-10-23 11:49:48

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wcale,mialam wtedy male dziecko wiec nie mialam czasu na nude.

zatem oburzac sie nie masz powodu. Zreszta z dyskusji powoli wynika ze mozna
nie miec czasu i sie nudzic... tylko ze po kilku latach sie okazuje ze mialo
sie wowczas "kupe czasu"...:)))

Pzdr
Iwcia

93. Data: 2002-10-23 11:52:21

Temat: Re: wanna [Re: nuda w zwiazku]
Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wanna ma dlugosc metra, a ludzie sa sredniego wzrostu (170 i
> 180), to jest fajnie, dopoki sie nie chce z niej wyjsc...
> ;-))))))))

Dominiko my mamy 179 i prawie 200 :))) Wanna ma zas 130 :) Fakt ze narozna
:)

Pa
Iwcia

94. Data: 2002-10-23 11:52:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> ;->

> Nuda - na pewno nie, tylko sił i pomysłów już brak:-((

Eeeee, nie wierzeeeeę ;-)))

Qwax

95. Data: 2002-10-23 11:54:40

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> :-) no nie tam figur nie daje sobie układać już bardziej szampan
wchodziłby
> w gre :-))))

schłodzony? ;-)))

Mam nadzieję że raczej chodziło Ci o rozlewanie niż o rozstawianie
(wchodzenie) ;-)))

Qwax

96. Data: 2002-10-23 11:58:59

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> To trzeba spytać kogoś, kto zna z własnej autopsji.
> Podobne najgorsze są jak mają tak z 16 - 17 lat, zwłaszcza
> córki. Ale mnie jeszcze z piętnaście lat do tego...

Nie córki tylko Twoje na nie spojrzenie
(najczęściej "zapomniał wół....", a czasami "pamięta wół... ;-))"

> PS. Porównanie z kozą jest nieprecyzyjne. W dalszej
> części anegdoty, kozy należało się pozbyć. Z dziećmi
> są problemy prawno-etyczne.
> --

Dlatego powiedziałem "gorsze"

Qwax

97. Data: 2002-10-23 11:59:37

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm a żeby jeszcze gotować umiała :-))))

i grała w szachy ;-)))

Qwax

98. Data: 2002-10-23 12:01:12

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> a co? :-) życie to nie ulica jednokierunkowa :-)

dla mnie jednokierunkowa (choć ma wiele skrzyżowań)

Z zasady "Nie wracam" choć czasami wykręcam (numery)
;-)

Pozdrawiam
Qwax

99. Data: 2002-10-23 12:12:29

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwcia&Pstryk wrote:

> Dominiko my mamy 179 i prawie 200 :))) Wanna ma zas 130 :) Fakt ze narozna

To zasadniczo zmienia postac rzeczy - naroznosc i te 30 cm.
:)
Jak sie nogi pozaplatuja w metrowce, to oj...
Bez dzwigu ani rusz, ani chlup...
;-)))))))))))))))

Dominika

100. Data: 2002-10-23 12:16:45

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> to później:-) wstęp jest najważniejszy ;-)))

Szczególnie jeżeli chodzi o grę ;-)))

Qwax

Takie małe moralne pytanie.
co dalej robić? - troche długie