Uroda w Szczecinie

1. Data: 2007-08-02 09:09:37

Temat: Uroda w Szczecinie
Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

pierwszy raz na dłużej zawitałam do tego pięknego miasta i... wiem tylko
gdzie jest Rossman. Gdzie w okolicy placu Rodła można znaleźć drogerię
Natura?
Gdzie iść do dobrego, sprawdzonego fryzjera, który rozumie, co się do niego
mówi?

--
Pozdrowienia
C.

2. Data: 2007-08-02 10:38:27

Temat: Re: Uroda w Szczecinie
Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka pisze:
> [...]
> Natura?
> Gdzie iść do dobrego, sprawdzonego fryzjera, który rozumie, co się do niego

moge ci powiedziec gdzie fszczecinie mozna zjesc dobrom kupe

3. Data: 2007-08-02 11:03:42

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Thu, 02 Aug 2007 11:09:37 +0200, istota
zwiewna znana jako Czarnulka napisała:

> Witajcie,
>
> pierwszy raz na dłużej zawitałam do tego pięknego miasta i... wiem tylko
> gdzie jest Rossman. Gdzie w okolicy placu Rodła można znaleźć drogerię
> Natura?

Właśnie przy pl. Rodła jest jedna, obok LOTu. Druga przy Bramie Portowej,
niedaleko od McDonald'sa.

> Gdzie iść do dobrego, sprawdzonego fryzjera, który rozumie, co się do
> niego mówi?

Fryzjer Rafał: tel: 0918121235 - ul. Mazurska 24 (polecam -choć dawno u
niego nie byłam).

Pozdrawiam,
Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

4. Data: 2007-08-02 11:05:13

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Felinity"

> Fryzjer Rafał: tel: 0918121235 - ul. Mazurska 24 (polecam -choć dawno u
> niego nie byłam).

Dzięki :)
A wiesz może gdzie blisko tych okolic jest sklep Ryłki? wydawało mi się, ze
był na amym pl. Rodła, ale wczoraj szukałam i nie znalazłam :(

Pzdr

5. Data: 2007-08-02 13:56:25

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka <m...@b...pl> napisał(a):
> A wiesz może gdzie blisko tych okolic jest sklep Ryłki? wydawało mi się,
ze
> był na amym pl. Rodła, ale wczoraj szukałam i nie znalazłam :(

o tu:
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=ry%B3ko&loc=szcze
cin&Submit.x=0&Submit.y=0

tylko sklep nie jest od placu Żołnierza, a od Niepodległości: na rogu, w
budynku jest jakiś bar "1 minuta", czy coś w tym stylu (zielono pomalowane
szyby), a zaraz obok Ryłko. Widziałam na wystawie, że przecena letniej
kolekcji jest :)

hania

6. Data: 2007-08-02 13:59:18

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> budynku jest jakiś bar "1 minuta", czy coś w tym stylu (zielono pomalowane
> szyby), a zaraz obok Ryłko. Widziałam na wystawie, że przecena letniej

jak widać z mapki, od pl.Rodła to jakieś 200 metrów jest :)
h.

7. Data: 2007-08-02 17:06:43

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Thu, 02 Aug 2007 13:05:13 +0200, istota
> [...]

> A wiesz może gdzie blisko tych okolic jest sklep Ryłki? wydawało mi się,
> ze był na amym pl. Rodła, ale wczoraj szukałam i nie znalazłam :(

"Natura" jest przy Bramie Portowej, dzisiaj się przyjrzałam, a przy pl.
Rodła jest Lechia. Najlepszy sklep z kosmetykami to przy Medicusie, od
strony kościoła - pl. Zwycięstwa - obok Bramy Portowej.

A Ryłko jest przy pl. Żołnierza, też niedaleko.

Pozdrawiam,
Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

8. Data: 2007-08-02 17:07:38

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Thu, 02 Aug 2007 13:59:18 +0000, istota
zwiewna znana jako Hania napisała:

> jak widać z mapki, od pl.Rodła to jakieś 200 metrów jest :) h.

No właśnie - wszędzie blisko ;-)

Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

9. Data: 2007-08-03 07:56:03

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania "

> jak widać z mapki, od pl.Rodła to jakieś 200 metrów jest :)

Dzięki, sama bym nie znalazła :)
Akurat poluję u nich na klasyczne szpilki - ich pewnie akurat nigdy nie ma w
przecenie :)

Pzdr
C.

10. Data: 2007-08-03 07:56:45

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Felinity"

> No właśnie - wszędzie blisko ;-)

Prawie wszędzie - do YR wczoraj miałam całą wyprawę :)

Pzdr
C.

[SPAM]Gaultier2,Nuxe2-sp rzedam
Zapytanie o zgode na przeslanie bezplatnych informacji.
[Spam] Maseczka Peel-Off 80gram
Z cyklu: co przywieźć z...
Biała glinka na trądzik?