Urodzinki dla dziewczynki

1. Data: 2001-10-16 13:33:34

Temat: Urodzinki dla dziewczynki
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja coreczka za kilka dni skonczy dwa latka poniewaz ma juz "znajomych"
chciala bym zrobic dla nich i ich rodzicow imprezke. Potrzebuje menu dla ok
2 letnich dzieci i dla nieco starszych rodzicow. Mam tyle pomyslow ze nie
wiem co zrobic zeby nie za duzo i niepotrzebnie. Chodzi mi o jakies salatki,
ze 2 ciasta, jakies przekaski, moze cos na cieplo ale nie taki 2 daniowy
obiad (choc pora troche obiadowa), noi oczywiscie zeby kolorowo i ni drogo
bylo:-)) Pomozcie prosze
Aga ktora z nadmiaru wrazen glowe stracila

1. Data: 2001-10-17 20:49:19

Temat: Re: Urodzinki dla dziewczynki
Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrob dla dzieci tort w kształcie pociagu lub smoka i jakies kanapki
smiesznae duzo znajdziesz na stronie
http://www.kulinaria.pl/kategorie.php?nr=22
napewno cos wybiezesz
ania
Użytkownik "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bylo:-)) Pomozcie prosze
> Aga ktora z nadmiaru wrazen glowe stracila

Maszyna do pieczenia chleba
Kupilem sol (sul - nie wiem jak to lepiej wyglada)
Krakow - spotkanie
Re: kawa z bananami
Pomysł z Hiszpani na kartofle