Urządzenie do gotowania jaj - jakie i opinie

1. Data: 2007-07-25 08:57:20

Temat: Urządzenie do gotowania jaj - jakie i opinie
Od: "Prekto" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam pytanko odnośnie urządzeń do gotowania jaj.
Czy się sprawdzają?
I które lepiej kupić z elektroniczną kontrolą stopnia twardości jaj czy
zwykłą.

Jakich używacie?? jeśli używacie ;))))

Pozdrawiam,
Prekto

2. Data: 2007-07-25 11:56:03

Temat: Re: Urządzenie do gotowania jaj - jakie i opinie
Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Siemensa. Nie wiem czy to elektroniczna czy zwykla kontrola ;),
ale ma juz kilka lat wiec pewnie zwykla. W zaleznosci od ilosci jaj i
oczekiwanego efektu (twardo, srednio miekko) wlewa sie okreslona ilosc
wody, po wyparowaniu brzeczy. A urzadzenie bardzo dobre, jaja sa
zawsze takie jakie sie zamowilo ;)

Usjwo

3. Data: 2007-07-25 20:17:46

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prekto pisze:
> [...]
> Czy się sprawdzają?
> I które lepiej kupić z elektroniczną kontrolą stopnia twardości jaj czy

może to lepsze?
http://www.toys4boys.pl/Kukulcze-Jajo-item158.html

4. Data: 2007-07-26 11:37:09

Od: "Prekto" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już kupiłem Siemens TE12201 z Elektroniczna Kontrolą twardości I jestem
chyba zadowolony.

W sklepach nazywaja to jajowar ;))

Na szybko wczoraj włożyłem 3 jaja, ustawiłem podziałkę na pół twardo i
włączyłem i bip i miałem pół twardo ;) Dzisiaj będę sprawdzał na miękko ;))

Życzcie mi powodzenia ;)))))

Pozdrawaim,

5. Data: 2007-07-26 13:25:53

Od: m <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

No tak, ale są różne jajka, różnej wielkości i niektóe ciepłe a inne
wyjęte z lodówki. Czy ten aparat to uwzględnia i na przykład peześwietla
jajko w czasie gotowania dla określenia stopnia ugotowania, czy też może
on tylko odmierza czas?

Re: kuchenka indukcyna a rozrusznik serca
Odkurzacz samochodowy
okna PCV
jak podwzyzszyc lawe?
Kredyt mieszkaniowy krok po kroku