Urzadzenie do gotowania szynki (miesa)

1. Data: 2007-12-07 09:28:57

Temat: Urzadzenie do gotowania szynki (miesa)
Od: w...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Znajoma opowiadala mi, ze ma urzadzenie w ktorym gotuje szynke. Nie
wiem jak to wyglada, ani jak sie nazywa, ale z tego co mowila wsadza
sie do tego mieso (chyba jakies prostokatne naczynie) i sciska przy
pomocy sprezyny, tak, zeby mieso bylo sprasowane po ugotowaniu. Jak
juz jest scisniete, to wrzuca sie to do garnka z woda i gotuje. Ponoc
wychodzi z tego swietna szynka gotowana, ale mozna tez wrzucic kawalki
miesa zalac rosolem z zelatyna i wychodzi super wedlina/mieso w
galarecie. Po ugotowaniu mieso sie nie rozpada i mozna je kroic w
cienkie plasterki na chleb.

I teraz jest problem... chcialbym toto nabyc droga kupna, ale nie wiem
gdzie szukac, ani nawet nie wiem jak tego szukac (nie znam nazwy, a
nawet nie bardzo wiem co wpisac w gogla).

Aha. Ponoc bylo toto przywiezione z Czechoslowacji (tak, tak... dosc
dawno).

Moze ktos z Was ma cos takiego albo chociaz wie o czym jest mowa? :)

Pzdry,
/\/\\/\/

2. Data: 2007-12-07 09:42:28

Temat: Re: Urzadzenie do gotowania szynki (miesa)
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@i...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...

Wygoogluj - szynkowar.
http://www.sr.otwock.com.pl/kategorie/przemysl/prask
i.html

Trochę kosztują, ale warto - na całe życie...

A tu do kiełbas i kiszek:
http://www.laskus.com.pl/katalog.php?gr=1&pr=096B

3. Data: 2007-12-07 09:55:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> http://www.sr.otwock.com.pl/kategorie/przemysl/prask
i.html

> Trochę kosztują, ale warto - na całe życie...

http://www.mave4.com/pl-m4-form1.shtml

http://www.bastra.superhost.pl/index.php?page=shop.b
rowse&category_id=230&option=com_virtuemart&Itemid=3
4

4. Data: 2007-12-07 10:01:35

Od: "Pani E" <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@i...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> I teraz jest problem... chcialbym toto nabyc droga kupna, ale nie wiem
> gdzie szukac, ani nawet nie wiem jak tego szukac (nie znam nazwy, a
> nawet nie bardzo wiem co wpisac w gogla).

Szynkowar:)
http://allegro.pl/search.php?string=szynkowar&search
_type=1&exclude=&location_radio=1&selected_country=1
&state=0&city=&price_from=&price_to=&category=0&orde
r=t&st=gtext&listing_sel=2&listing_interval=7

Ja nie jem miesa, ale znajomi uzywaja i sa zadowloni:)

eve

5. Data: 2007-12-07 13:49:02

Od: w...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Szynkowar:)http://allegro.pl/search.php?string=szynk
owar&search_type=1&exclude=&...

> Ja nie jem miesa, ale znajomi uzywaja i sa zadowloni:)

Otoz to!

Dzieki serdeczne ;)

Pzdry,
/\/\\/\/

6. Data: 2007-12-07 13:54:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@i...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...

owar&search_type=1&exclude=&...

> Otoz to!
>
> Dzieki serdeczne ;)

Pokazalem bardziej uniwersalne urzadzenia.

TEŻ TAK MACIE ?
Superwędlina na chleb
potrawy na chanuka...
[allegro] przyprawy Kamis Specialite i mlynki
Czy są jakieś metody, aby makaron nie przywierał?